Az idei szezonra jelentősen módosítottak a szingapúri versenypálya vonalvezetésén, hiszen gyakorlatilag egy komplett szekció került ki az eddigi 16-os és 19-es kanyarok között – ez a pálya azon része, ahol az aszfaltcsík áthaladt a lelátók alatt. A nevezett szakaszon most a versenyautók 380 méteren át még padlóig nyomhatják a gázt, mielőtt megérkeznek a 16-os kanyarhoz – ami eddig a 20-as kanyar volt Szingapúrban. Mindez azt jelenti, hogy a köridők jelentősen, akár 20 másodperccel is javulnak majd, és a remények szerint előzési lehetőség is kínálkozik a pályán, melynek hossza 4,928 km-re rövidül.
A Red Bull versenyzője, Max Verstappen pedig azt mondja, kíváncsian várja, a módosított vonalvezetés milyen hatással lesz majd a teljesítményükre.
„Várom már az éjszakai versenyt Szingapúrban, szerintem ez egy király pálya” – mondta a világbajnoki éllovas. „Idén érdekes lesz látni, a módosított pálya milyen hatással lesz az autó általános viselkedésére és beállítására. Azt hiszem, a köridők sokkal gyorsabbak lesznek.”
„A hátralévő versenyek közül feltehetően a szingapúri jelenti majd a legnagyobb kihívást, hiszen az utcai pályán sokkal több forog kockán, a mezőny pedig általában szoros, nem is beszélte a hőségről és a páratartalomról.”
„Tavaly nagyon balszerencsés hétvégénk volt, remélhetőleg idén egy kicsit jobban alakul majd, és persze minden tőlünk telhetőt megteszünk majd azért, hogy a lehető legtöbb pontot bezsebeljük.”