A vb-éllovas a gyenge időmérő után csak a 11. helyről vágott neki a vasárnapi versenynek, amit végül az 5. pozícióban fejezett be. Ő és csapattársa, Sergio Perez is a kemény keverékű abroncsokkal vágott neki a versenynek, stratégiájuknak viszont sokat ártott az, hogy a 20. körben Logan Sargeant koccanása miatt pályára küldték a biztonsági autót – így ugyanis a közepes keverékkel rajtolók a bokszba tudtak hajtani, és egy átlagos kerékcseréhez képest kevesebb időt veszítettek a Red Bullokhoz mérten.
Verstappenék a pályán maradtak, elnyújtották az első etapot, ám nem tudtak jó tempót autózni – egészen addig, amíg ki nem álltak a közepes keverékű abroncsokért. A kétszeres világbajnok a 15. helyről kapaszkodott vissza, és ért végül célba ötödikként. A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint a holland az élmezőnybe kerülhetett volna, és ott lehetett volna a győzelemért folyó küzdelemben a hajrában, amennyiben az ellenfelek nem tudnak kereket cserélni a biztonsági autó bentléte alatt.
„Azt hiszem, a verseny előtti szimulációk a 7. helyet jósolták” – mondta Horner. „De az egy sztenderd versenyre vonatkozott. Ironikus módon, ha egy sztenderd versenyünk lett volna azzal a stratégiával, amit Carlos alkalmazott az elején, amikor feltartotta az élbolyt a kemény gumik degradációja miatt, Max is játékba kerülhetett volna azzal a tempóval, amit a verseny végén mutatott.”
„Ha megnézzük a távolságokat, azt a különbséget, ami a versenyben vezetőkhöz képest fennállt, akkor az ingyen kerékcserék nélkül hirtelen ő is játékban lett volna.”