A sprintfutam szabályai szerint a Forma-1 mezőnye egyetlen gumiszettel teljesíthette a 24 körös távot, és mivel a versenyzők többsége a lágy keverékű abroncsokkal vágott neki a versenynek, ez bizony komoly kihívásnak ígérkezett, és jelentős gumikezelésre volt szükség annak érdekében, hogy célba tudjanak érni.
A versenyt végül a 2. helyről rajtoló Max Verstappen nyerte meg 4 másodperces előnnyel, elmondása szerint pedig óriási hangsúlyt kellett fektetniük a gumik menedzselésére.
“Az hiszem, a kezdeti elrugaszkodásom nem volt valami fantasztikus, nem jöttem el jól arajtnál, de a start második fázisa nagyon erős volt, és Lando [Norris] mellé tudtam kerülni. Ez határozottan sokat segített a verseny elején” – mondta a Red Bull versenyzője. “Tudjuk, hogy 24 kör során itt minden a gumikezelésről szólt. Hihetetlenül nehéz itt. Rendkívüli mértékben kopnak az abroncsok. Tavaly már a sprintfutamon is rengeteget küszködtünk ezzel, ezért is voltam most egy kicsit óvatosabb. És szerencsére működött. Az egész versenyen nem tűntek valami jónak a gumik. De azzal a gumikezeléssel, amit csináltunk, működött a dolog, és megnyertük aversenyt.”
Arra a kérdésre, hogy a verseny mely pontján kezdte el óvni a gumikat, Verstappen így felelt: “Már a [rajtrácsra] kivezető körben! Egyetlen kör sem volt, ahol padlóig nyomtam. Nem lehet. Lehetetlen.”
“A verseny egy pontján úgy tűnt, Lando felzárkózik egy kicsit, de aztán újra jobbak lettek az érzéseim az autóval kapsolatban, és egy kicsit jobban vigyázni tudtam a gumikra, így a végén újra el tudtam lépni. De szoros volt.”