A brit pilóta a 6. helyről vágott neki a vasárnapi versenynek, ám parádés rajtot vett, és már az első kanyarban másodikként tudott elfordulni. A piros zászlós versenymegszakítást követően aztán Norris elkezdett felzárkózni Verstappenre, a 8. körben pedig meg is próbálkozott egy előzéssel, a háromszoros világbajnok azonban visszaverte a támadást.
Norris ezután visszaesett, és a DRS-távolságból is kikerült, elmondása szerint azonban lett volna lehetősége arra, hogy egy második támadást is indítson a Red Bull ellen – ám végül úgy érezte, nem éri meg kockáztatni, hiszen azzal az őt üldöző Fernando Alonso kezére játszhatta volna magát.
“Csak néhány körig volt lehetőség versenyezni Max ellen. Nem fogjuk hirtelen megtalálni azt a tempót, amire szükségünk van ahhoz, hogy ellene harcoljunk az egész versenyen” – mondta a brit versenyző. “Fernando ott volt mögöttem. Tudtuk, hogy az Aston Martin nagyon jó versenytempóval rukkolhat elő, főleg, amikor jelentős a gumidegradáció.”
“Szombaton nem tudott tiszta pályán autózni, de ezúttal megvolt a lehetősége rá, és olyan helyzetben volt, melyben többre volt képes. Én nem akartam hátráltatni a saját versenyemet azzal, hogy még egyet próbálkozom. Ugyanakkor pedig kevés volt az akkumulátoromban, ha pedig túlmelegítem agumikat ennyire korán, akkor annak keményen megfizetem az árát.”
“Megpróbáltam, de egy második próbálkozást már nem ért meg a dolog, bármennyire is szerettem volna. Potenciálisan megpróbálhattam volna, de egyszerűen nem érte meg kockáztatni, és következményei lehettek volna Fernandóval, illetve a mögöttünk lévőkkel szemben.”
Norris hozzátette, a McLaren fő gyengesége a 10-es és 12-es kanyarban mutatkozott meg.
“Túl sokat küszködtünk a 10-es és 12-es kanyarokban, itt a Red Bull rendkívül versenyképes, mi viszont egész hétvégén küszködtünk” – magyarázta. “Eltekintve attól, amikor új gumikon voltunk. Azt gondoltam, ha lehetőségem kínálkozik, az ott lesz, illetve utána. A teljes akkumulátort használtam és a DRS-t, és aztán nagyon gyorsan elkezdtünk felzárkózni rájuk.”