A háromszoros világbajnoknak persze ezen még nem kell gondolkodnia, hiszen aktuális kontraktusa 2028 végéig szól a Red Bullnál, a következő 5 évben tehát még biztosan rajthoz áll a Forma-1-ben. 2026-ban viszont megváltoznak a királykategória szabályai: elsősorban a motorokra vonatkozó regulák módosulnak, ám a tervek szerint a kasztnikra vonatkozó szabályokon is változtatnak majd.
A Red Bull ráadásul igencsak nagy fába vágta a fejszéjét, hiszen úgy döntött, az új motorérának már saját V6-os erőforrással vág neki, melynek fejlesztése gőzerővel folyik a csapat Milton Keynes-i központjában. Verstappen azt mondja, egyelőre korai még arról beszélni, mennyire lesznek ütőképesek akkor, ám nem aggódik.
„Kétlem, hogy hülyék vagyunk. De ki fog terülni, mennyire lesz jó” — mondta a Motorsport-Magazinnak a holland versenyző. „Ez a dolog még nem különösebben izgalmas.”
Nemrég a Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner javasolta azt, talán át kellene gondolni, hogy 2026-tól valóban 50 százalékban az elektromos hajtásra támaszkodnak-e a sportban, annak ugyanis lehetnek hátulütői. A rivális csapatok viszont — köztük az Alpine — figyelmeztettek, nem lenne szerencsés most módosítani a szabályterveken, hiszen javában fejleszt már mindenki. Verstappen azt mondja, ebben a kérdésben úgysem lesz egyetértés.
„Senki sem fog egyetérteni. Ebben a sportban rengeteg a politika. Ha törekszünk valamire, a többiek azt gondolják, hogy talán találtunk valamit, ami előnyünkre válik. Ezért nemet mondanak rá. De mindig így volt, ez része a sportnak. Olykor együtt kell élni ezzel, mivel amúgy sem lehet kezdeni vele semmit.”
Arra a kérdésre, hogy a 2026-os szabályok milyensége döntő lehet-e abban a kérdésben, hogy meghosszabbítja-e majd jelenlegi szerződését, mely 2028 végéig szól a Red Bullnál, Verstappen így felelt: „Igen, lehetséges.”