Jarno Trulli szerint a Toyotának minden eddiginél keményebben kell hajtania, ha még az idei évben harcba szeretne szállni a legnagyobbakkal. Az olasz pilóta úgy érzi, még van esélyük a visszavágásra.
Jarno Trulli szerint a Toyotának minden eddiginél keményebben kell hajtania, ha még az idei évben harcba szeretne szállni a legnagyobbakkal. Az olasz pilóta úgy érzi, még van esélyük a visszavágásra.
A Forma-1 egyik legnagyobb költségvetésével rendelkező csapata, a Toyota Racing egyelőre jócskán a várakozásokon alul teljesít, amit az is bizonyít, hogy idei legjobb eredményét Indianapolisban érte el, egy halovány hatodik hellyel.
Trulli hét futam alatt hét pontot szerzett, míg csapattársa, Ralf Schumacher csak két nyolcadik hellyel büszkélkedhet. Az olasz versenyző bevallotta, nagy meglepetés volt számára, hogy Amerikában érték el idei legjobb eredményüket, ám véleménye szerint a Toyotának még keményen kell dolgoznia, hogy közelebb kerüljön az élmezőnyhöz.
“Meglepetésként ért bennünket, hogy ilyen jól szerepeltünk Amerikában, azonban még így is fél másodperc körönként a lemaradásunk, éppen ezért keményen kell dolgoznunk, hogy faragni tudjunk a hátrányunkból” – mondta Trulli az Autosportnak. “Nem maradhatunk ezen a szinten. Természetesen minden pontnak örülünk, de nem vagyunk elégedettek a jelenlegi helyzettel.”
“Remekül dolgoztunk, a stratégiánk is megfelelő volt, a beállításokkal sem volt gond az elmúlt versenyen, azonban még nem vagyunk elég gyorsak. Minden attól függ, milyen célokat tűzöl ki magad elé: ha csak az egy pontra hajtasz, akkor annak kell örülnöd, de nálunk nem ez a helyzet. Ennél jóval többet akarunk, így keményen kell hajtanunk” – folytatta Trulli, aki elégedett volt autójával a silverstone-i teszteken.
“Szinte minden területen fejlődtünk, de a reggeli edzés jobban sikerült számunkra. Délután változtattunk valamit a felfüggesztésen, és az autó vesztett a tapadásából, nem is beszélve arról, hogy a szél is felkerekedett. Nem könnyű megmondani, hol állunk a mezőnyben, de egy tény, a nagy leszorító erős konfigurációval jónak tűnik az autó. Az irányíthatóságával is minden a legnagyobb rendben, így talán fejlődünk. Hogy az enyém lett a legjobb köridő? Ez semmit nem jelent, hiszen ez csak egy teszt” – magyarázta az olasz pilóta.