A holland versenyző az esős nyitóedzésen 10 kört tett meg, a második gyakorláson viszont mindössze 4 körig jutott, miután egy elektronikai probléma miatt a bokszba hívta őt a csapat. Később a Red Bull megerősítette, az ERS-rendszerrel voltak gondok, ám azt egyelőre nem tudják, hogy pontosan mi.
Az mindenesetre tény, hogy Verstappen a hétvégére új belső égésű motoregységet, turbófeltöltőt, hőenergia-visszanyerő rendszert [MGU-H], kinetikus energia-visszanyerő rendszert [MGU-K] és kipufogórendszert kapott a rendelkezésére álló keretből, a háromszoros világbajnok azonban egy kicsit aggódik a folytatás miatt.
„Sajnos nem tudtunk sokat körözni” — mondta a holland versenyző. „A csapat megkért, hogy jöjjek ki, mert van egy elektronikus problémánk, amit vizsgálnak jelenleg.”
„Szerettem volna többet vezetni, de a legfontosabb az, hogy kiderítsük, mi a gond az autóval, és milyen következményei lesznek erre a hétvégére, illetve az év további részére.”
„Az első edzést sajnos nagyon érintette a rossz időjárás. A második edzésen tapasztalt problémát vizsgálja a csapat, és biztos vagyok benne, hogy meg fogjuk oldani. Nem ideális, jó lett volna egy pár körrel többet megtenni, nem így szerettem volna befejezni a gyakorlást.”