A V6-os erőforrást jelenleg a Honda szakurai központjában vizsgálják, és mivel Verstappen a múlt hétvégi Japán Nagydíjon már felhasználta negyedik, egyben utolsó belső égésű motoregységét, egy új aggregát beépítése automatikusan 10 rajthelyes büntetést jelent majd számára.
Azt természetesen nem tudni, hogy a Red Bull mikor dönt az új motor bevetéséről, ám a 10 rajthelyes büntetés kétségkívül nem jön jól Verstappennek, hiszen a háromszoros világbajnok mostanában meglehetősen kiélezett csatákat vív a győzelemért.
A fent említett Honda motor még a Kanadai Nagydíjon sérült meg, amikor a holland pilóta a második edzésen kénytelen volt a garázsba hajtani, miután probléma merült fel az energiatároló rendszerrel. A Red Bullnál tartottak attól, hogy a probléma nagyobb károkat okozott az erőforrás többi részében, különösen a belső égésű motoregységben.
A probléma után a Honda azonnal Japánba küldte a motort, ahol jelenleg is vizsgálják azt.