Verstappen és Norris a vasárnapi, spielbergi verseny hajrájában ütköztek össze, miközben az elsőségért csatáztak: a 3-as kanyarban történt koccanás után Norris kiesett, és miután Verstappen is defektet kapott, csak az 5. helyen tudta befejezni a futamot.
Norris az eset után élesen bírálta a hollandot, a leintést követően arról is beszélt, ha Verstappen nem kér tőle bocsánatot, elveszíti a tiszteletét. A brit pilóta hazai versenyének helyszínén, Silverstone-ban viszont már higgadtan nyilatkozott a témában — főleg azok után, hogy Verstappennel átbeszélték a történteket.
„Hogy őszinte legyek, nem gondolom, hogy bocsánatot kellett kérnie, pár dolgot csak azért mondtam a verseny után, mert frusztrált voltam” — mondta Norris Silverstone-ban. „Rengeteg volt bennem az adrenalin és az érzelem, és talán mondtam dolgokat, amiket én sem gondoltam komolyan, főleg a hét előrehaladtával.”
„Egy elég szánalmas incidens volt abban az értelemben, hogy ami véget vetett mindkettőnk versenyének, az nem egy nyilvánvaló ütközés volt. Talán a legkisebb érintkezésünk volt, de borzasztó következményei voltak mindkettőnk számára — de főleg számomra.”
„Visszatekintve egy jó verseny volt, olykor nagyon feszegettük a határokat, de beszéltünk róla, és mindketten örömmel folytatjuk a versenyzést.”
Norris arra ugyanakkor rámutatott, szerint az FIA-nak mindenképpen határozottan állást kellene foglalnia a féktávon történő bemozdulások témájában, az ugyanis komolyabb baleseteket okozhat a jövőben.
„Nehéz dolog ez. Max sem akar balesetet, nem akarja tönkretenni a saját versenyét, a saját esélyeit. Szóval szerintem vannak különböző dolgok, amiket egy kicsit másként kell csinálnom. De végső soron nem gondolom, hogy ő olyan sokat fog változni. És nem gondolom azt, hogy nekem kellene.”
„Kétségkívül elkerülhettük volna a balesetet, mert van valami, amit csinálhattam volna, használhattam volna többet a kerékvetőből. De vannak mindkét fél részéről olyan dolgok, amiket szeretnénk jobban csinálni, egy kicsit másként. Ugyanakkor azt gondolom, hogy a féktávon való bemozdulással lehet a legjobban elkerülni egy ütközést. Nagyon könnyen lehet komoly baleset belőle, és szerintem ez olyasvalami, amivel óvatosnak kell lennünk. Ezt csak a jövőre nézve mondom, és szerintem a versenybíróknak tisztában kell lenniük azzal, hogy valami könnyen balul sülhet el. Szóval egy pontig védekezhetsz, lehetsz agresszív, ez rendben is van. De van egy pont, ahol ott a határ, és szerintem egy kicsit jobban definiálni kellene, hogy mi is ez.”