Norris közel 21 másodperces előnnyel nyerte meg az éjszakai futamot Verstappen előtt, sőt, a verseny bizonyos pontjain a két pilóta közti különbség 29 másodperces is megnőtt. A Red Bull így már nyolc verseny óta nem tudott győzni az F1-ben, Verstappen előnye pedig 52 pontra csökkent az egyéni összetettben Norris előtt.
Helmut Marko elárulta, a versenyt követő kedden volt egy „hosszú beszélgetése” Verstappennel a szingapúri hétvégén történtekről. Arra a kérdésre, hogy mit is mondott neki a holland pilóta, a Red Bull tanácsadója kifejtette: „Nos, Lando dominanciája valami egészen idegen, különösen a közepes gumikon – 9 tizedet, sőt egy teljes másodpercet hozott rajtunk körönként” — magyarázta Marko a Motorsport-Total.com című lapnak.
„Még ha az autónk optimális is lett volna, akkor sem tudtuk volna megközelíteni ezeket az időket a közepes keveréken. Mindannyian azon gondolkodunk, hogyan csinálta.”
„Amikor Norris 9 tizedet vagy 1 másodpercet vesz el tőlünk körönként, az már egy teljesen új világ. Ne felejtsük el, hogy a második etapban [Charles] Leclerc ugyanolyan gyors volt, mint Lando, vagy talán egy kicsit gyorsabb is. Számunkra azt mondanám, hogy a második 2. majdnem olyan, mintha győzelem lenne.”
Miközben a McLaren sikere a folytonosságra épült – hiszen a májusi Miami Nagydíj óta ugyanazt a padlólemezt használják –, a Red Bull egy „finom” fejlesztést vitt pályára Bakuban és Szingapúrban
„Ez egy lépés a helyes irányba, de nem elég” – mondta Marko a Red Bull módosított padlólemezéről. „Nagyon-nagyon keményen dolgoztak a szakemberek, és bizonyos felismeréseket tettek. Nem volt teljesen új a padlólemez, de egyes részei igen. Úgy gondolom, hogy a döntő tényező az austini teljesítmény lesz, és sok más fejlesztés is érkezik.”
„De most már a jó úton járunk. Az autónak szélesebb működési tartományra van szüksége – nem olyanra, ahol viszonylag kis változások vagy 6-7 fokos hőmérsékletkülönbségek befolyásolják a teljesítményt. És több sebességre és nagyobb tartományra van szükség, hogy Max támadhasson. Tudjuk, hogy neki olyan autóra van szüksége, amely elöl jól tapad. Mert az nem elég, hogy csak 2. helyen végezzen” – tette hozzá, utalva arra, hogy Verstappen akár minden hátralévő futamon második is lehetne, és így is megnyerné az egyéni világbajnoki címet.”