A 2025-ös év mindkét fél számára különleges lesz: a KitKat 90., a Forma-1 pedig fennállásának 75. évfordulóját ünnepli majd — így nem lesz lehetne jobbkor partnerségre lépnie a két közismert brandnek.
A kiadott kommünikéből kiderül, a Forma-1 rajongói a 2025-ös évadtól kezdve izgalmas promóciókra, nyereményjátékokra és interaktív rajongói zónákra számíthatnak, melyek bizonyos nagydíjak helyszínein lesznek elérhetőek. A Forma-1 által hétfőn kiadott sajtóközlemény ráadásul megemlíti, a felek együttműködése kibővül majd, és számos érdekességet kínál a száguldó cirkusz szerelmeseinek
A versenypályák mellett a KitKat logóival ellátott területek, valamint vidám, könnyed tartalmak is várják majd a versenyre kilátogatókat.
„A Forma-1 globális jelenség, amely gyorsan növekvő, sokszínű rajongótábort vonz, különösen a fiatalabb generációk körében” — fogalmazott Bernard Meunier, a Nesté stratégiai üzletágakért, marketingért és értékesítésért felelős vezetője.
„A globális elérhetőségével és sűrű versenynaptárával a Forma-1 tökéletes platformot kínál a KitKat számára, hogy emlékeztessünk mindenkit arra, hogy mindig szánjanak időt egy kis szünetre. Izgatottan várjuk, hogy humorunkkal és egyedi stílusunkkal járuljunk hozzá ehhez az izgalmas sporthoz, és emlékezetes élményeket nyújtsunk a rajongóknak világszerte.”
A Nestlé a világ vezető élelmiszer- és italgyártó vállalata 270 000 alkalmazottal, és több mint 2000 márkával. Termékei pedig 188 országban érhetők el. A KitKat a Nestlé egyik kiemelt márkája, amely több mint 80 országban elérhető.