Adrian Sutil minden eddiginél motiváltabb, ugyanis be szeretné bizonyítani, hogy nem csak a véletlennek volt köszönhető a Monte-Carlói Nagydíjon mutatott teljesítménye, ahol kis híján megszerezte a negyedik pozíciót.
Adrian Sutil minden eddiginél motiváltabb, ugyanis be szeretné bizonyítani, hogy nem csak a véletlennek volt köszönhető a Monte-Carlói Nagydíjon mutatott teljesítménye, ahol kis híján megszerezte a negyedik pozíciót.
A Force India versenyzője kiválóan teljesített az esős Monacóban, és hét perccel a leintés előtt még a negyedik helyen autózott, mikor a mögötte haladó Kimi Raikkönen elvesztette uralmát autója felett az alagút utáni egyenesben, és kiütötte.
A német versenyző bevallotta, hogy a hercegségben mutatott teljesítménye mind őt, mind csapatát feltüzelte, különösen azután, hogy a szezon első versenyein csúnyán alulmaradt csapattársával, a nálánál jóval tapasztaltabb Giancarlo Fisichellával szemben.
“Természetesen a végeredmény miatt nagyon csalódott voltam, ám így utólag már azt mondom, hogy fantasztikus, amit elértem Monacóban” – kezdte Sutil a csapat előzetesében.
“Mindvégig irányításunk alatt tartottuk a versenyt, és a negyedik helyen autóztunk, ami nem mindig adatik meg, különösen számunkra. Nehéz elmondanom, milyen érzések kavarogtak bennem a versenyt követően, frusztrált és csalódott voltam, de most minden erőmmel azon vagyok, hogy bebizonyítsam, Monaco nem egyszeri eset volt.”
“Törökország után mondtam, hogy végre már szeretném, ha minden jól alakulna számomra az egyik hétvégén. Jó edzésekre, egy problémamentes időmérőre, és kiváló versenyre vágytam, amit meg is kaptam Monacóban. A hercegségben elért eredmény feltüzelt, hiszen bizonyítottuk, hogy képesek vagyunk jó eredmény elérésére.”
Fisichella szintén optimistán várja a hétvégi megmérettetést, ahol számtalan sikert aratott a múltban.
“Montreal az a pálya, amit talán a legjobban élvezek” – mondta az olasz pilóta. “Szeretem a várost, és a versenypályán is jól szoktam teljesíteni. 1997 és 2000 között mindig a dobogóra állhattam, továbbá két negyedik helyet is szereztem Kanadában. Bár soha nem nyertem a montreali pályán, 2005-ben vezettem a versenyt, mikor egy hidraulikus probléma miatt kiállni kényszerültem.”
“Egy új aerodinamikai csomaggal készülünk a versenyre, melyet három héttel ezelőtt már leteszteltünk a franciaországi Paul Ricard versenypályán. Mindent rendben volt vele, az autó egyensúlya kiváló volt, és úgy gondolom, hogy jó irányba haladunk.”
“Nem hiszem, hogy komolyabb áttörésre lennénk képesek, azonban folyamatosan fejlődünk, és akár a középmezőnyben is végezhetünk Kanadában, hacsak nem lesz eső, ahogy Monte-Carlóban volt.”