A McLaren Mercedes vezetése úgy döntött, annak ellenére sem veti be hosszított motorborítását a hétvégén megrendezésre kerülő Német Nagydíjon, hogy meg volt elégedve az új elemmel a múlt heti teszteken.
A McLaren Mercedes vezetése úgy döntött, annak ellenére sem veti be hosszított motorborítását a hétvégén megrendezésre kerülő Német Nagydíjon, hogy meg volt elégedve az új elemmel a múlt heti teszteken.
Az élmenők közül elsőként a wokingi alakulat próbálta ki a Red Bull Racing fejlesztését, a hosszított motorborítást, mellyel Hamilton az élen végzett a múlt heti tesztek első két napján.
Bár jól vizsgázott az új aerodinamikai elem, az Autosport magazin értesülései szerint a vezetőség további teszt alá vetné a hosszított motorborítást, mielőtt rábólint annak éles bevetésére.
Heikki Kovalainen a múlt heti tesztprogram után elmondta, csapatának még meg kell bizonyosodnia arról, hogy miként hatnak az erős, keresztirányú széllökések az új aerodinamikai elemre – ami miatt hatalmasat bukott a Force India olasz versenyzője, Giancarlo Fisichella a silverstone-i teszten.
“Az új motorborítás úgy lett tervezve, hogy javítson az autó aerodinamikai hatékonyságán, különösen a gyors íveken” – mondta Kovalainen még a múlt héten.
“Véleményem szerint annak használata előnyt jelentett a teszten, azonban azt még túl korai lenne kijelenteni, hogy már a következő versenyen ékesben is bevetjük. Talán nem Hockenheim a legjobb hely annak bemutatására, és még azt is meg kell néznünk, milyen hatással van rá a keresztirányú szélmozgás.”
A Toyota már korábban megerősítette, nem viszi magával a cápauszony-szerű motorborítást a Német Nagydíjra.