A Honda Racing csapatvezetője, Ross Brawn árgus szemekkel figyeli, miként dolgozik csapata az e heti teszteknek helyet adó Jerezben, ahol a japán alakulat először viszi pályára vadonatúj hátsó felfüggesztését, melytől a vezetőség sokat remél.
A Honda Racing csapatvezetője, Ross Brawn árgus szemekkel figyeli, miként dolgozik csapata az e heti teszteknek helyet adó Jerezben, ahol a japán alakulat először viszi pályára vadonatúj hátsó felfüggesztését, melytől a vezetőség sokat remél.
A Honda egy új felfüggesztéssel érkezett meg a spanyol ringre, melytől a szakemberek azt várják, hogy javít majd az RA108-as vezethetőségén és kezelhetőségén a szezon hátralévő részében.
“Különleges lesz ez a tesztelés számunkra, hiszen egy új hátsó felfüggesztéssel érkeztünk Jerezbe” –nyilatkozta Ross Brawn az Autosportnak. “Érdekes lesz megnézni, mennyiben változik ezzel az autó kezelhetősége.”
Brawn azt is elmondta, hogy az új felfüggesztés már a jövő évi design figyelembevételével készült, hiszen ez a terület a jelenlegi autó egyik gyengéje.
“Már az évad elején éreztük, hogy az egyik gyenge pontunk a felfüggesztés, ezért akarunk rajta változtatni. Ez volt az első elem, amit az új autóba terveztünk, jó volt látni, hogy a csapat milyen keményen dolgozik rajta.”
“A sebességváltó maradt ugyanolyan, de néhány dolgot még megváltoztattunk, és egy új felfüggesztést vetettünk be. A felfüggesztés köré pedig egy új aerodinamikai csomag került.”
“Ez mindenki számára nagy kihívást jelent. Külön megnehezíti a dolgunkat, hogy a jelenlegi sebességváltó mellett nem tudunk minden gyenge elemet kicserélni. Tiszta lappal indultunk, mikor az új autót elkezdtük építeni, így alapjaiban változtathattunk néhány szemléleten, ezért is lesz érdekes, hogy mi sül ki belőle a végén” – tette hozzá a csapatvezető.