A Force India nem veti be új váltóját a Hungaroringen - F1VILÁG.HU

A Force India nem veti be új váltóját a Hungaroringen

HIRDETÉS
HIRDETÉS

A Force India vezetése megerősítette, hogy nem vetik be vadonatúj, szupergyors kapcsolású váltóművüket a hétvégi Magyar Nagydíjon, bár a pénteki edzéseken tovább folytatják az új egység tesztelését a Hungaroringen.

A Force India vezetése megerősítette, hogy nem vetik be vadonatúj, szupergyors kapcsolású váltóművüket a hétvégi Magyar Nagydíjon, bár a pénteki edzéseken tovább folytatják az új egység tesztelését a Hungaroringen.

Az indiai gárda a múlt heti teszteknek helyet adó Jerezben már kipróbálta új váltóját, és a csapat technikai vezetője, Mike Gascoyne elmondása szerint arról abszolút pozitív véleménnyel voltak a pilóták.

A szakember azonban úgy gondolja, hogy még további tesztek alá kell vetni a váltót, mielőtt azt élesben is bevetnék, így bízik benne, hogy ha minden a tervek szerint alakul, akkor már az Európa Nagydíjon versenybe küldhetik az új egységet Valenciában.

“Egy sikeres tesztet hajtottunk végre a múlt héten Jerezben, ahol pályára vittük új válónkat is, amely elnyerte versenyzőink tetszését, így természetesen minél előbb élesben is be akarjuk vetni az új eszközt” – mondta Gascoyne.

“Azonban ehhez még több tesztre van szükségünk, de a hétvégi Magyar Nagydíj pénteki edzésein ismét teszteljük az elemet. Mivel mindkét váltónk három-három versenyt teljesített eddig, azon dolgozunk, hogy már Valenciában bemutathassuk az új egységet.”

“Az a megoldás, hogy pénteken tovább teszteljük az új váltót, lehetőséget biztosít számunkra arra, hogy még jobban megismerjük annak működését anélkül, hogy egy korai váltócsere miatt büntetést kapjunk. Bízom benne, hogy minden rendben lesz, és megfelelően felkészíthetjük az új egységet arra, hogy a nyári szünet után élesben is bemutathassuk.”

Gascoyne reméli, hogy csapata jól fog majd szerepelni a hétvégi magyar futamon, miután a hasonló karakterisztikával rendelkező utcai monacói ringen is brillírozott.

“Az idei évben sokkal gyengébbek vagyunk az időmérőn, mint a versenyen, és Magyarországon nagyon nehéz az előzés, így az időmérő még fontosabb. Azonban nem szabad elfelejtenünk, hogy kiválóan szerepeltünk Monacóban, mely pálya karakterisztikája nagyban hasonlít a magyaréra” – tette hozzá a brit szakember.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!