Annak ellenére, hogy a BMW Sauber kivételével már az összes csapat legalább egyszer tesztelte az új, cápauszony-szerű motorborítást, a német-svájci alakulat továbbra sem fontolgatja, hogy követi a többiek példáját.
Annak ellenére, hogy a BMW Sauber kivételével már az összes csapat legalább egyszer tesztelte az új, cápauszony-szerű motorborítást, a német-svájci alakulat továbbra sem fontolgatja, hogy követi a többiek példáját.
Mindezt a BMW Motorsport igazgatója, Mario Theissen erősítette meg az F1világ.hu-nak a csütörtök este megrendezett exkluzív sajtóvacsorán, ahova a német szakembert lánya is elkísérte.
Arra a kérdésre, hogy csapata mikor fogja kipróbálni az új – a Red Bull által kifejlesztett – motorborítást, Theissen az F1világ.hu-nak a következőket válaszolta: “Nem tudom. Jelenleg nem dolgozunk rajta, arról biztosan tudnék.”
“Egyébként pedig nem olyan nagy dolog, minimális előnyt jelenthet a használata, ám az autó más területeire is kihathat annak bevetése. A szélcsatornában lehet tesztelgetni, érdekes megoldásnak tűnhet a mérnököknek, de soha senkitől nem kaptam olyan információt, hogy azzal versenyeznénk az idei évben” – tette hozzá Theissen.
A Ferrari egyébként a hétvégi Magyar Nagydíjon már élesben is beveti a hosszított motorborítást, míg a McLaren egyelőre marad a régi megoldásnál.