A Honda Racing csapatvezetője, Ross Brawn úgy gondolja, hogy a Forma-1-es rajongók hamar hozzászoknak majd az új kinézetű jövő évi versenyautókhoz, miután vegyes fogadtatásban részesült a 2009-es specifikációjú hátsó szárny a múlt héten Jerezben.
A Honda Racing csapatvezetője, Ross Brawn úgy gondolja, hogy a Forma-1-es rajongók hamar hozzászoknak majd az új kinézetű jövő évi versenyautókhoz, miután vegyes fogadtatásban részesült a 2009-es specifikációjú hátsó szárny a múlt héten Jerezben.
A Williams istálló esőként vitte pályára a 2009-es szabályoknak megfelelő hátsó szárnyat a múlt heti teszteknek helyet adó Jerezben.
A grove-i bázisú alakulat már gőzerővel készül a jövő évre, így már az idei szezon utolsó tesztprogramján kipróbálta az átdolgozott hátsó részt, ami magában foglalta a keskenyebb és magasabb hátsó szárnyat, illetve a szélesebb diffúzort.
Bár az első fotók láttán sokan a fejükhöz kaptak, Brawn úgy gondolja, hogy nem kell sok idő ahhoz, hogy mindenki megszokja, miként is néznek majd ki a Forma-1-es autók a 2009-es szezonban.
“Számomra nem tűnnek rossznak, bár való igaz, hogy meg kell szokni őket” – mondta Brawn arra a kérdésre válaszolva, hogy mit gondol, csúnyábbak lesznek-e a következő generációs autók, mint az idei modellek.
“Hasonló volt a helyzet, mikor keskenyebb vagy bordázott felületű gumikat vezettek be. Furcsán néztek ki, mikor elkezdtük őket használni, azonban idővel mindenki megszokta őket. Éppen ezért nehéz is mit mondanom az egészről.”
“Szerintem minden rendben van velük, sőt bizonyos szempontból szebbek is, mert nincs teleaggatva mindenféle aprósággal a karosszéria, nincsenek kémények, és apró légterelők. A kasztni relatíve tiszta. Jóval nagyobb az első szárny, és kisebb, magasabb a hátsó, de volt már ilyen a múltban.”