Külföldi lapértesülések szerint a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) azt fontolgatja, hogy az idei évben, mikor még legális lesz a verseny közbeni tankolás, nyilvánosságra hozza az egyes versenyautók időmérő edzés utáni tömegét.
Külföldi lapértesülések szerint a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) azt fontolgatja, hogy az idei évben, mikor még legális lesz a verseny közbeni tankolás, nyilvánosságra hozza az egyes versenyautók időmérő edzés utáni tömegét.
Ezzel pedig mindenki számára nyilvánvalóvá válna az autók üzemanyagszintje, tehát a csapatok taktikája már a verseny első etapjában ismert lenne, ami a brit televíziós kommentátor, James Allen szerint nem feltétlenül válna a nézőknek hasznára.
“Úgy gondolom, hogy ez egy nagyon rossz húzás lenne, mert elvenné a verseny nyitószakaszának izgalmát, és arra késztetné a csapatokat, hogy többé-kevésbé azonos üzemanyagszinttel kezdjék meg a futamokat, mellyel a verseny kiszámíthatóvá válna” – mondta.