A BMW elvetette a KERS használatát Isztambulban - F1VILÁG.HU

A BMW elvetette a KERS használatát Isztambulban

HIRDETÉS

A BMW Sauber úgy döntött, mégsem veti be átdolgozott hibrid rendszerét a hétvégi Török Nagydíjon, mert inkább új aerodinamikai csomagjára szeretne koncentrálni, amely magában foglalja a most debütáló duplafedelű diffúzort.

A BMW Sauber úgy döntött, mégsem veti be átdolgozott hibrid rendszerét a hétvégi Török Nagydíjon, mert inkább új aerodinamikai csomagjára szeretne koncentrálni, amely magában foglalja a most debütáló duplafedelű diffúzort.

Riválisaihoz hasonlóan, a német-svájci gárda is egy átfogó javítócsomaggal rukkolt elő az európai szezon első állomásának helyet adó Spanyol Nagydíjra, ami miatt ki kellett szerelnie autóiból hibrid rendszerét, mert az nem illeszkedett az új csomaghoz.

A BMW azóta keményen dolgozik az új rendszeren, és bár az eredeti tervek szerint már most hétvégén bevetette volna azt Isztambulban, végül úgy döntött, még vár azzal, és inkább az új diffúzorra koncentrál.

“A döntést meghoztuk, miszerint nem használjuk a KERS-t ezen a pályán” – mondta a csapat német versenyzője, Nick Heidfeld az Autosportnak. “Ahogy Barcelonában, most is az új aerodinamikai csomagra fókuszálunk, és majd a következő néhány futamon döntünk arról, hogy visszatesszük-e az autóba, avagy sem.”

A BMW borzalmasan gyengén teljesített az elmúlt versenyen Monacóban, ahol versenyzői az idei évben először már az első körben kiestek az időmérő edzésen, majd egy küzdelmes futam után egyetlen pontot sem szereztek.

Heidfeld úgy gondolja, hogy a monacói hétvége egyszeri kisiklás volt, mert a szűk utcai ring egyáltalán nem feküdt autóiknak, és biztos abban, hogy ezen a hétvégén sokkal jobban fognak teljesíteni a Török Nagydíjon.

“Úgy gondolom, hogy egy nagyon fontos hétvége előtt állunk, ahogy az Barcelonában is igaz volt” – magyarázta. “Ahogy azt már korábban is elmondtuk, most is nagyon fontos, hogy megtudjuk, működnek-e az újításaink.”

“Mivel az idei évben nincs lehetőség a szezonközi tesztelésre, mindössze a szélcsatornából és a limitált számú egyenes vonalú tesztekből szerzett adatokra tudunk támaszkodni, így egészen addig nem lehetünk biztosak magunkban, amíg meg nem látjuk a köridőket.”

“Fontos, hogy sikerüljön előrelépést elérnünk, azonban magabiztos vagyok. Mint mindig, most is az a legnagyobb kérdés, hogy a többiek milyen munkát végeztek. A most pályára kerülő újítások mellett már a következő versenyekre szánt fejlesztéseken is dolgozunk.”

“Arra számítok, hogy Monaco egyszeri kisiklás volt” – tette hozzá Heidfeld.

Hirdetés

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

A BMW elvetette a KERS használatát Isztambulban
Fogadj a Las Vegas-i Nagydíj győztesére! Íme a legjobb szorzók és tippek! (x)
Ekkor rajtol az F1-es Las Vegas-i Nagydíj
Az F1-es Las Vegas-i Nagydíj rajtrácsa

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!