Az idei évtől az FIA minden futamhétvégén nyilvánosságra hozza az autók időmérő utáni tömegét, melyből következtetni lehet arra, ki mennyi üzemanyaggal kezdi meg a futamot.
Az idei évtől az FIA minden futamhétvégén nyilvánosságra hozza az autók időmérő utáni tömegét, melyből következtetni lehet arra, ki mennyi üzemanyaggal kezdi meg a futamot.
A következőkben az autók időmérő edzés utáni súlyát láthatjuk, amiből kiderül, hogy a pole pozícióból rajtoló Mark Webber jól megtankolt autóval vághat neki a holnapi futamnak, és a Red Bull versenyzői ezúttal is nehezebbek voltak a Brawn duójánál – akik mindenkinél kevesebb üzemanyaggal sorakoznak majd fel a rajtrácsra.
Érdekes még megjegyezni, hogy Adrian Sutil úgy került a Ferrari versenyzői elé, hogy nehezebb volt a Force India, sőt az első tízben az ő autója a legnehezebb.
Német Nagydíj, az autók időmérő utáni tömege:
1. Webber Red Bull-Renault 661.0 2. Barrichello Brawn-Mercedes 647.0 3. Button Brawn-Mercedes 644.0 4. Vettel Red Bull-Renault 661.0 5. Hamilton McLaren-Mercedes 654.5 6. Kovalainen McLaren-Mercedes 664.0 7. Sutil Force India-Mercedes 678.5 8. Massa Ferrari 673.5 9. Raikkonen Ferrari 674.0 10. Piquet Renault 676.0 11. Heidfeld BMW-Sauber 681.0* 12. Alonso Renault 668.2* 13. Nakajima Williams-Toyota 683.6* 14. Trulli Toyota 683.7* 15. Rosberg Williams-Toyota 689.6* 16. Kubica BMW-Sauber 673.5* 17. Buemi Toro Rosso-Ferrari 674.5* 18. Fisichella Force India-Mercedes 662.5* 19. Glock Toyota 662.3* 20. Bourdais Toro Rosso-Ferrari 689.5*