Kovalainen elégedett a második hellyel - F1VILÁG.HU

Kovalainen elégedett a második hellyel

HIRDETÉS

Bár minden esélye megvolt arra, hogy megszerezze a pole pozíciót, Heikki Kovalainen nem bánja, hogy hibázott utolsó mért körén az időmérőn, mert úgy érzi, a második helyről is jó eséllyel pályázhat a dobogó legfelső fokára.

Bár minden esélye megvolt arra, hogy megszerezze a pole pozíciót, Heikki Kovalainen nem bánja, hogy hibázott utolsó mért körén az időmérőn, mert úgy érzi, a második helyről is jó eséllyel pályázhat a dobogó legfelső fokára.

A McLaren finn versenyzője fantasztikus szektoridőket futott utolsó mért körén, azonban a harmadik szektorban hibázott, így alig fél tizeddel lemaradva csapattársa, Lewis Hamilton mögött, a második helyen végzett.

“Előrébb is végezhettem volna, de túlléptem a határt” – mondta a finn versenyző, aki egyáltalán nem bánja, hogy nem ment óvatosabban.

“Az időmérőn mindent bele kell adnod, a határon kell autóznod, máskülönben három vagy akár négy pozíciót is veszíthetsz. Szerencsére csak egy helyet veszítettem, és a második pozícióból vághatok neki a holnapi versenynek, ahonnan minden esélyem megvan egy remek eredményre.”

A McLaren nagyon gyengén kezdte az évet, ám újításainak köszönhetően, már az elmúlt versenyen feltámadt, ahol Hamilton parádés győzelmet aratott, és most is minden esélye megvan arra, hogy felálljon a dobogóra, annak is a legfelső fokára.

Kovalainen tisztában van azzal, hogy a csapat a háttérben rengeteget dolgozott azért, hogy ismét az élre kerüljenek, így reméli, hogy egy jó eredménnyel hálálhatja meg mindezt.

“Kemény volt a szezon eleje számunkra, de a csapat sokat dolgozott azon, hogy megértse a problémákat, javítson az autó teljesítményén, és harcba szállhasson a pole pozícióért.”

“Még mielőtt megérkeztünk volna tudtam, hogy ismét ott lehetünk az élmezőnyben” – mondta Kovalainen, aki azzal is tisztában van, hogy a KERS segítségükre lesz a versenyen.

“Ez nagyon fontos, hiszen ez egy olyan pálya, ahol komoly előnyt jelenthet a (KERS) használata. Rengeteg energiát begyűjthetünk, és azt használhatjuk a verseny során, illetve maximális teljesítménnyel mehetünk, ami jó.”

“Volt néhány kísérleti elemünk a KERS-ben, amik nem működtek, így visszatértünk a régi alkatrészekhez.”

Hirdetés

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kovalainen elégedett a második hellyel
Verstappen: Jövőre sok csapat lesz harcban a bajnoki címért
A Ferrari motorjaira pályázik az F1-be 2026-ban megérkező Cadillac
Sainz: Ha Verstappennek nem lesz domináns autója 2025-ben, nehéz dolga lesz
A versenypályáról az iskolapadba: Új irányt vett Vettel pályafutása

Exkluzív F1-es videók!

Imádod a Forma-1-et? Megnézel mindent, ami kedvenc sportágadról szól? Akkor ne maradj le YouTube-csatornánk újdonságairól sem!

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!