A Toyota F1 elnöke, John Howett úgy gondolja, hogy csapata hétvégén mutatott gyenge szereplése motorjuk teljesítményének, és rosszul megválasztott leszorító erő szintjüknek tudható be.
A Toyota F1 elnöke, John Howett úgy gondolja, hogy csapata hétvégén mutatott gyenge szereplése motorjuk teljesítményének, és rosszul megválasztott leszorító erő szintjüknek tudható be.
Az Olasz Nagydíjnak helyet adó, hosszú egyenesekkel tarkított Monzában a Mercedes-Benz erőforrásokkal szerelt autók domináltak, azonban Howett úgy érzi, nem csak ez volt az oka annak, hogy nem tudtak előrébb végezni az olasz ringen.
“Nem volt egyszerű számunkra a hétvége. Az autó nagyon gyors volt Spában, itt viszont nem értük el azt a szintet” – mondta a szakember az Autosportnak.
“Véleményem szerintem ez nagyban a végsebességünknek tudható be, így meg kell néznünk az aero beállításokat, és a motorerőt, mert ahogy azt többen észrevették, a Mercedes-Benz motorokkal szerelt autók voltak az élmezőnyben.”
“Továbbá azt is meg kell vizsgálnunk, hogy nem választottunk-e túl magas leszorító erőt a minimális konfigurációhoz” – tette hozzá Howett, aki egy cseppet sem bánta, hogy pilótái hatalmas csatában voltak egymással, jóllehet kis híján kiütötték egymást a versenyből.
“Jó volt látni. Néha izgalmakra van szükségünk a Forma-1-ben. Jó látni, hogy a versenyzők harcolnak egymással. Arra kértük Jarnót, hogy próbáljon elmenni Nakajima mellett, és Timo csatlakozott hozzájuk. Élvezetes volt. Mivel nem voltunk pontszerző helyeken, így nem volt kockázatos.”