A BMW Sauber főmérnöke, Willy Rampf szerint csapatának még sokat kell dolgoznia, hogy kihozza a maximumot vadonatúj javítócsomagjából, melyet pénteken vitt először pályára, a hétvégi versenynek helyet adó Szingapúrban.
A BMW Sauber főmérnöke, Willy Rampf szerint csapatának még sokat kell dolgoznia, hogy kihozza a maximumot vadonatúj javítócsomagjából, melyet pénteken vitt először pályára, a hétvégi versenynek helyet adó Szingapúrban.
A svájci bázisú alakulat már hónapok óta ezeket az újításokat várja, melyektől a vezetőség mindenképpen komoly előrelépést remél, ami egyelőre még várat magára, jóllehet Nick Heidfeld a negyedik helyen végzett a második szabadedzésen, ami bíztató.
Rampf azonban bevallotta, hogy nincs könnyű dolguk, hiszen a csapatnak még hozzá kell szoknia az új elemekhez, és meg kell értenie, miként is viselkedik a teljesen átszabott autó élesben.
“Egy átfogó javítócsomagot hoztunk magunkkal Szingapúrba” – mondta a szakember. “Aero szempontból a csomag magában foglal egy új első vezetőszárnyat, az eddiginél mélyebben bevágott oldalszekrényeket, egy továbbfejlesztett duffúzort, illetve egy módosított hátsó szárnyelemet.”
“Ezen felül egy vadonatúj és az eddiginél kompaktabb váltó került az F1.09-es modellbe.”
“A versenyzőknek is komoly kihívás, hogy hozzászokjanak a teljesen átalakított autóhoz. Sikerült előrelépést elérnünk, de még messze nem ott vagyunk, ahol lenni szereznénk. Még rengeteg munka vár ránk. Azonban ez nem szokatlan mikor ilyen komoly javítócsomagot vet be az ember.”