Hamiltonnak a lélegzete is elállt Suzukában - F1VILÁG.HU

Hamiltonnak a lélegzete is elállt Suzukában

HIRDETÉS
HIRDETÉS

A McLaren brit versenyzője, Lewis Hamilton kijelentette, hogy Suzuka a valaha volt legjobb versenypálya, ahol pályafutása során vezetett, miután pénteken megtette első köreit a japán ringen, ahol délelőtt száradó pálya, délután hatalmas esőzés fogadta a mezőnyt.

A McLaren brit versenyzője, Lewis Hamilton kijelentette, hogy Suzuka a valaha volt legjobb versenypálya, ahol pályafutása során vezetett, miután pénteken megtette első köreit a japán ringen, ahol délelőtt száradó pálya, délután hatalmas esőzés fogadta a mezőnyt.

Annak ellenére, hogy a körülmények messze nem voltak ideálisak a nyitónapon Suzukában, Hamilton nagyon élvezte a mai szabadedzéseket, hiszen már korábban elmondta, hogy gyermekkori álma volt, hogy egyszer pályára gördüljön ezen a ringen.

“Ezt a legjobb pálya, ahol valaha versenyeztem. Ez valami különleges számomra, és kiváló volt az első napom, nagyon jól éreztem magam, még akkor is, hogy végig vizes volt a burkolat” – mondta Hamilton.

“Nem sokat köröztünk, délután nem is terveztük, de nem tudtam megállni, hogy ne hajtsak ki, és ne szórakozzak egy kicsit.”

“Azt hallottam, hogy a versenyen nem lesz eső, így már alig várom, hogy száraz pályán is megtehessem az első köröket, és megnézhessem, milyen keményen lehet hajtani.”

Csapattársa, Heikki Kovalainen, aki az élen végzett az első tréningen, egyetlen kört sem ment a délutáni edzésen, ugyanis tudva, hogy a hétvége hátralévő részében nagy valószínűséggel száraz lesz a pálya, nem sok értelmét látta annak, hogy körözzön a szakadó esőben.

“Reggel a pálya állapota jobb volt, mint délután, szóval úgy döntöttünk, hogy nem hajtunk ki a második tréningen” – mondta a finn. “Úgy gondoljuk, hogy holnap és vasárnap száraz lesz, így nem akartuk megkockáztatni, hogy esetleg összetörjük az autót ilyen nehéz körülmények között.”

“Továbbá úgy éreztük, hogy semmi hasznunk nem származna abból, ha még néhány kört megteszünk. A reggeli edzés nem volt olyan rossz, folyamatosan száradt az ideális ív, ami lehetővé tette, hogy az intermediate gumikat is kipróbáljuk, amik jól működtek.”

“Szeretem ezt a pályát, számos kiváló kanyar tarkítja, és a tapadás is igen magas. A japánok nagyon jó burkolatot készítenek, ahogy azt Fujiban is láthattuk, tapasztalhattuk.”

Hirdetés

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!