Svájci lapértesülések szerint a Nestlé vezetése komolyan fontolgatja, hogy szerződést köt a Sauber istállóval, és az együttműködést a Nespresso márka népszerűsítésére használja.
Svájci lapértesülések szerint a Nestlé vezetése komolyan fontolgatja, hogy szerződést köt a Sauber istállóval, és az együttműködést a Nespresso márka népszerűsítésére használja.
A Nespresso egy kávéfőző rendszer, amibe a fogyasztók kapszulákat vásárolhatnak, és így készíthetnek kávét maguknak.
A Nestlé márkája egyébként a Phillips Senseo család egyik legnagyobb konkurense.
A Nespresso az utóbbi időben egyre nagyobb ismertségre tett szert a hollywoodi sztárral, George Clooney-val forgatott reklámfilmjével, azonban a cég még sikeresebbé szeretné tenni a márkát.
A Nespresso már eddig is jelen volt a sportban, mint a Louis Vuitton Pacific vitorlásverseny támogatója. A hírek szerint Peter Sauber csapatfőnök most azon van, hogy meggyőzze a Nestlé vezetését, hogy aláírjon egy több évre szóló támogatói együttműködést.
Svájci források arról is beszámoltak, hogy a csapat egyre inkább hajlik afelé, hogy Pedro de la Rosát ültesse be második autójába, az újonc Kamui Kobayashi mellé a 2010-es idényre.