Ahogy arra Sebastian Vettel már korábban célzott, a Red Bull Racing egy igen érdekes újítást vetett be a múlt heti tesztnek helyet adó Barcelonában, amit a legjobb tudása szerint próbált is eltitkolni, ám a közeli fotók elárulták.
Ahogy arra Sebastian Vettel már korábban célzott, a Red Bull Racing egy igen érdekes újítást vetett be a múlt heti tesztnek helyet adó Barcelonában, amit a legjobb tudása szerint próbált is eltitkolni, ám a közeli fotók elárulták.
Adrian Newey ismét nagyot alakított. A sztártervező egy teljesen új hátsó résszel rukkolt elő a téli tesztek utolsó napjaira, ami első ránézésre talán csak keveseknek tűnt fel, pedig számos újítást tartalmazott.
A Red Bull a szokásostól eltérően, a kipufogókat nem az oldalszekrények tetején, hanem a hátsó felfüggesztés alatt vezette ki, amit természetesen a lehető legjobban megpróbált eltitkolni.
Ennek érdekében hőálló matricákkal imitálta a kipufogó kivezetéseket, a megszokott pozícióban, miközben a valódi kipufogó teljesen máshol kapott helyet, egyelőre még nem tudni, hogy pontosan miért, de köze lehet a diffúzor hatékonyabbá tételéhez, illetve a hátsó abroncsok gyorsabb felmelegítéséhez.