A Bridgestone Motorsport fejlesztési vezetője, Hirohide Hamashima elárulta, hogy komoly feladat előtt állnak, ugyanis a brit pálya új vonalvezetése az eddiginél is nagyobb terhelést jelent majd az abroncsoknak, ám biztos abban, hogy megbirkóznak a feladattal.
A Bridgestone Motorsport fejlesztési vezetője, Hirohide Hamashima elárulta, hogy komoly feladat előtt állnak, ugyanis a brit pálya új vonalvezetése az eddiginél is nagyobb terhelést jelent majd az abroncsoknak, ám biztos abban, hogy megbirkóznak a feladattal.
Egy új vonalvezetés várja majd a versenyzőket a hétvégén Silverstone-ban, ami a hírek szerint nem kizárt, hogy a versenynaptár leggyorsabb pályájává teszi az idei bajnokságban, megelőzve a legnagyobb csúcssebességet magának elkönyvelő Monzát.
„Nagyon jól ismerjük Silverstone-t, hiszen számos versenyt rendeztek itt a múltban, azonban az idei évben nem lesz könnyű dolgunk, hiszen megváltozott a pálya, és egy teljesen új vonalvezetés vár majd minket” – mondta Hamashima.
„A pálya eddig is az egyik legkeményebb volt a gumik szempontjából, és az új vonalvezetés sem változtatott ezen, sőt talán még nagyobb kihívást tartogat majd, hiszen hatalmas megterhelésnek teszi ki az abroncsokat.”
„Éppen ezért is döntöttünk úgy, hogy nem a leglágyabb keverékeinket visszük magunkkal a brit pályára, hanem a lágy és a kemény abroncsainkat biztosítjuk a csapatok rendelkezésére, melyek reményeink szerint mind a tapadás, mind a tartósság szempontjából kielégítők lesznek.”
„Az új szekció miatti plusz egyenes azt eredményezi, hogy az átlagsebesség nagyobb lesz, mint korábban volt. Az új szekcióba érkezve, a jobbos kanyar az Abbey-nál még nagyobb oldalirányú terhelést jelent majd az abroncsoknak, de úgy érezzük, kezelni tudjuk a helyzetet.”
„Bízunk abban, hogy a lágy és a kemény keverékeinkkel egy látványos versenynek lehetnek majd szemtanúi a nézők.”