Nem tulajdonított komoly jelentőséget a Red Bull valenciai tempójának a McLaren sportigazgatója, Sam Michael, aki szerint a címvédő gárda nem új fejlesztései, sokkal inkább a megfelelő gumikezelés miatt volt pokolian gyors az Európa Nagydíjon.
Nem tulajdonított komoly jelentőséget a Red Bull valenciai tempójának a McLaren sportigazgatója, Sam Michael, aki szerint a címvédő gárda nem új fejlesztései, sokkal inkább a megfelelő gumikezelés miatt volt pokolian gyors az Európa Nagydíjon.
Sebastian Vettel ellentmondást nem tűrően szerezte meg az első rajtkockát a valenciai időmérőn, a versenyen pedig egészen kieséséig nagyszerű tempót diktált.
Habár sokak szerint a Red Bull lesz az a csapat, melyet meg kell verni a győzelemért a hétvégi Brit Nagydíjon, Sam Michael szerint az osztrák alakulat nem lesz majd akkora előnyben Silverstone-ban, mint Spanyolországban.
„A Red Bull előnye valószínűleg inkább bizonyos pályák természetéből adódik” – mondta Michael.
„A valenciai nem tartozik azon helyszínek közé, melyeken tradicionálisan jók vagyunk, Silverstone pedig sokkal inkább összhangban van a McLaren erősségeivel. Mindazonáltal előrelépett a Red Bull, de nem hiszem, hogy akkorát, amekkorát Sebastian első etapbeli tempója sugallt, és azt hiszem, Silverstone-ban láthatunk némi korrekciót.”
„Ha visszatekintünk Barcelonára, láthatjuk, hogy közel 6 tizeddel voltunk előttük, mielőtt megbüntettek minket, szóval megnézve a silverstone-i pálya típusát, abban reménykedünk, hogy ez megismétlődhet.”
„Elég meggyőző volna, ha sikerült volna találniuk 1 másodpercet körönként annak köszönhetően, hogy változtattak a padlólemez felső felületén. Ahogy megérkezünk Silverstone-ba, kiderül, hogy ez volt-e a helyzet, de eléggé meg lennék lepve, ha meg tudnák tartani 1 másodperces előnyüket a többiekkel szemben.”
„Meggyőző volt a tempójuk, de láthattuk már az idei évben, hogyha sikerül megfelelően működtetned a gumikat, akkor óriási mértékű tapadásra tehetsz szert. Idén ezt már 4-5 alkalommal láthattuk, és Sebastian az első etapban adott a gumiknak rendesen. Szóval azt hiszem, sokkal inkább ennek volt köszönhető a nagy előny, mintsem az autó fejlesztéseinek.”