Kerékcseréi gyorsaságán szeretne javítani mihamarabb a Lotus Forma-1-es csapata, a múlt hétvégi Maláj Nagydíjon ugyanis ebben a tekintetben komoly lemaradásban volt riválisaihoz képest.
Kerékcseréi gyorsaságán szeretne javítani mihamarabb a Lotus Forma-1-es csapata, a múlt hétvégi Maláj Nagydíjon ugyanis ebben a tekintetben komoly lemaradásban volt riválisaihoz képest.
A gárda csapatmenedzsere, Paul Seaby elárulta, valamiért nem jöttek össze a dolgaik a bokszban Sepangban.
„Pénteken rendben voltak a kiállásaink, de szombattól kezdve küszködtünk azzal, hogy jó kerékcseréket hajtsunk végre” – mondta a szakember. „Az pedig egyáltalán nem segített, amikor esőgumikról szárazra kellett váltanunk, és állítanunk kellett az első szárnyakon.”
„Többet kell gyakorolnunk Enstone-ban, keményen kell dolgoznunk azon, hogy visszakerüljünk oda, ahol lennünk kell. Akárcsak egy futballcsapat esetében, ha jók vagyunk, dicsérnek bennünket, de ha viszont nem, akkor csapatként kell szembenéznünk a helyzettel, keményen kell dolgoznunk és össze kell kapnunk magunkat.”
A Lotus a múlt vasárnapi, sepangi futamon 21,8 másodperc alatt zavarta le leggyorsabb bokszkiállását – ez több mint 1 másodperccel lassabb a versenyen legjobbnak bizonyuló Red Bull kerékcseréjénél.
Kimi Räikkönen első kiállása különösen lassúra sikeredett, 6 másodperccel maradt el a címvédő gárda idejétől.