A Lotus azt gyanítja, hogy egy, a fékhűtő csatornába szorult sisakrostély-fólia okolható Kimi Räikkönen fékproblémájáért, ami a finn pilóta kiesésééhez vezetett a hétvégi Belga Nagydíjon.
A Lotus azt gyanítja, hogy egy, a fékhűtő csatornába szorult sisakrostély-fólia okolható Kimi Räikkönen fékproblémájáért, ami a finn pilóta kiesésééhez vezetett a hétvégi Belga Nagydíjon.
Räikkönen a bal első fék túlmelegedése miatt feladni kényszerült a vasárnapi futamot, mellyel egy hosszú pontszerző sorozat végéhez érkezett.
Brit lapértesülések szerint a Lotus a finn pilóta első kiállása alkalmával észrevette, hogy egy sisakrostély-fólia került a fékhűtő csatornába, amit ugyan eltávolított, de úgy tűnik, hogy későn.
A csapat a futam után azonnali vizsgálatot indított, hogy megtalálja a hiba forrását, azonban nem talált más magyarázatot a meghibásodásra, mint a már említett fóliát.
„Ha a meghibásodás mindkét féket érintette volna, akkor azt lehetne mondani, hogy tervezési hiba történt és a hűtés rosszul lett kitalálva, azonban nem erről volt szó, és csak az egyik tárcsa melegedett túl” – mondta Eric Boullier csapatfőnök.