Kiállt Adrian Newey főtervező mellett, és nem reagálja túl a Red Bull Racing jerezi problémáit az osztrák istálló csapatfőnöke, Christian Horner.
Kiállt Adrian Newey főtervező mellett, és nem reagálja túl a Red Bull Racing jerezi problémáit az osztrák istálló csapatfőnöke, Christian Horner.
Míg a riválisok folyamatosan rótták a köröket az első előszezoni teszten – a Mercedes például több mint 1300 km-t tett meg új autójával –, addig a címvédő alakulat csupán 21 kört tudott megtenni 2014-es versenygépével.
Nemcsak a Renault-motor energiatároló rendszerével voltak gondjai a Red Bullnak, hanem az RB10-es versenygép szűkre szabottságával is – a Milton Keynes-i alakulatnak ugyanis komoly problémái voltak a túlmelegedéssel, az új, 1,6 literes V6-os turbómotor integrálása tehát közel sem zajlott zökkenőmentesen.
Christian Horner csapatfőnök a Sky Sports Newsnak nyilatkozva a minap úgy fogalmazott, semmi okuk a pánikra, meg van győződve arról, hogy sikerül orvosolniuk a problémákat.
„Van néhány dolog, melyet illetően össze kell kapnunk magunkat a mi oldalunkon, de semmi komoly, és nyilvánvalóan a Renault-nak is volt néhány problémája, melyeket szintén meg kell oldani” – fogalmazott a szakember.
„Viszont ezek az autók olyannyira komplikáltak, hogy még a kis problémák is nagy gondokat okozhatnak.”
„Kétségkívül van némi tennivalónk, de még elég sok időnk van az első versenyig. A jövő heti bahreini teszt fontos lesz, és kemény munka folyik nálunk, Milton Keynes-ben, illetve a Renault-nál is.”
„Nem szeretnénk még egy olyan tesztet, mint a jerezi, de elvégre erre valók a tesztek – megoldjuk a problémákat, hogy ne forduljanak elő a versenyeken.”