A Williams teljesítményért felelős főmérnöke, Rob Smedley úgy fogalmazott, noha minden csapat a szabályok határait feszegeti az első szárnyak hajlékonyságát illetően, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) csak a Red Bull megoldását találta szabálytalannak.
A Williams teljesítményért felelős főmérnöke, Rob Smedley úgy fogalmazott, noha minden csapat a szabályok határait feszegeti az első szárnyak hajlékonyságát illetően, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) csak a Red Bull megoldását találta szabálytalannak.
A Milton Keynes-i alakulat mindkét autóját diszkvalifikálták az Abu Dhabi Nagydíj időmérő edzését követően, Christian Horner csapatfőnök azonban úgy nyilatkozott, csalódott, mert véleménye szerint a Red Bullt „kiemelték a tömegből”, hiszen a mezőny számos tagja – köztük a Williams is – trükközik hasonló megoldásokkal.
„Szerintem az FIA jó néhány szárnylapot letesztelt már, mint ahogy a miénket is, de végül legálisnak minősítették” – reagált Horner szavai Rob Smedley.
„Voltak egyeztetéseink az FIA-val a hétvége során, meg voltak elégedve azzal, amit csinálunk, nem sértettük meg a szabályokat.”
„Hogy a többiek mit csinálnak, azt nem tudom véleményezni, de nekünk legális autónk volt.”
„Azt gondolom, Hornernek igaza van abban, hogy minden csapat a határokat feszegeti, csak attól függ a dolog, hogy meddig mész el, nem igaz? Van egy sor technikai szabály, és elég világosan fogalmaz a 3,15-ös cikkely abban, hogy nem lehetnek mozgó aerodinamikai elemek az autón.”