A Red Bull Forma-1-es csapata a héten dönt majd arról, a soron következő Kanadai Nagydíjon bevállalja-e az első büntetést motorcsere miatt.
A Red Bull Forma-1-es csapata a héten dönt majd arról, a soron következő Kanadai Nagydíjon bevállalja-e az első büntetést motorcsere miatt.
A Milton Keynes-i alakulat számos motorhibával szembesült már 2015-ben, így 13 versennyel a bajnokság vége előtt mind Daniel Ricciardo, mind Daniil Kvyat már a negyedik Renault-erőforrást használja.
Miután az ötödik motor beszereléséért már rajtbüntetés jár, a Red Bullnál pontosan tudják, előbb-utóbb bajba kerülnek, a kérdés csupán az, mikor.
„Az, hogy a monacói versenyt mindenféle motorprobléma nélkül teljesítettük, abszolút előrelépés” – mondta Christian Horner csapatfőnök.
„Kanada viszont sokkal nagyobb kihívást jelent majd. Ki kell értékelnünk, mi történik majd Montrealban – hogy vállaljunk-e be egy büntetést, vagy ne.”
„Azon múlik a dolog, hogy milyen állapotban vannak a motorok a mostani verseny után. A monacói pálya annyira nem megterhelő az erőforrások számára, szóval azt gondolom, ezt a héten mindenképpen ki kell értékelnünk.”
Horner úgy véli, Kvyat negyedik és Ricciardo ötödik helyével a legtöbbet sikerült kihozni a Monacói Nagydíjból.
„A Renault remek munkát végzett azzal, hogy mindent kihozott a jelenlegi csomagból, és nekünk is sikerült megtennünk ugyanezt a karosszériával és a versenyzőkkel kapcsolatban.”
„Negyedikek és ötödikek lettünk, tiszta küzdelemben győztük le a Ferrarit. Olyan jó eredményt értünk el, mint amilyenben reménykedtünk.
„Maximális leszorítóerő mellett versenyeztünk, nem kellett kompromisszumokra törekednünk, láthattuk, mennyi potenciál van a karosszériában.”