Mark Webber és David Coulthard Red Bullját több mint 30.000 rajongó és híresség arcképe borítja majd a hétvégi versenyen Silverstone-ban, miután az energiaital-gyárosok által szervezett jótékonysági akció fergeteges sikert aratott szerte a világon.
Mark Webber és David Coulthard Red Bullját több mint 30.000 rajongó és híresség arcképe borítja majd a hétvégi versenyen Silverstone-ban, miután az energiaital-gyárosok által szervezett jótékonysági akció fergeteges sikert aratott szerte a világon.
A rajongók mindössze 10 fontért (3.700 Ft) tölthették fel arcképeiket a Red Bull weboldalára, és még azt is megmondhatták, hova szeretnének felkerülni Webber és Coulthard autójára. A bevételekből befolyt összeget a gerincsérült gyermekek gyógyítását és kezelését segítő alapítvány kapja.
Az akció keretein belül az osztrák tulajdonban lévő csapat nem kevesebb, mint 1 millió fontot gyűjtött össze, ami túlszárnyalta az előzetes várakozásokat. “Tisztában vagyok vele, hogy a hétvégén mindenki a hazai versenyzőknek szurkol majd a helyszínen, ám számomra is különleges lesz a Brit Nagydíj, ugyanis több száz rajongómmal az autómon száguldhatok körbe és körbe” – mondta Webber. “A kezdeményezés remek ötlet volt a csapattól, rengeteg pénzt tudtunk összegyűjteni ezzel a különleges festéssel.”