A BMW Motorsport igazgatója, Mario Theissen úgy gondolja, Robert Kubica tizedik rajtpozíciója azt bizonyítja, hogy sikerült előrelépést elérniük az új fejlesztések, többek között a duplafedelű diffúzor bevetésével.
A BMW Motorsport igazgatója, Mario Theissen úgy gondolja, Robert Kubica tizedik rajtpozíciója azt bizonyítja, hogy sikerült előrelépést elérniük az új fejlesztések, többek között a duplafedelű diffúzor bevetésével.
Azt követően, hogy az elmúlt versenyen már az első etapban kiestek, a BMW pilótái a 10., és a 11. helyen végeztek a mai időmérőn Isztambulban, ami pozitív eredmény számukra.
“Mikor mindenki azonos körülmények között futott, csak négy tized volt a lemaradásunk az élen állókkal szemben, ami azt mutatja, hogy új aero csomagunk előrelépést hozott” – mondta Theissen.
“Egy elfogadható eredményt értünk el. Természetesen az volt a célunk, hogy mindkét autóval bekerüljünk az utolsó etapba, ami sajnos nem sikerül. De az egész mezőny hihetetlenül szoros volt. Nick mindössze öt századdal maradt le a harmadik etapról, és Robert végül a 10. helyen landolt.”
A fejlődés ellenére, Kubica figyelmeztetett, hogy még nagyon sok munka vár rájuk, míg ismét felvehetik a versenyt az élen állókkal, hiszen még ha az időkből nem is látszik, továbbra is nagy a lemaradásuk ellenfeleikkel szemben.
“A 10. helyről rajtolni egyértelműen jobb, mint a 18.-ról, ahonnan Monacóban kellett. Viszont továbbra is le vagyunk maradva az élmezőnytől” – mondta a lengyel pilóta.
“Ez a pálya sokkal jobban fekszik autóinknak, mint a monacói. Holnap kemény küzdelemre számítunk. Bár az időeredmények nagyon szorosak, sok autó van köztünk, és az élen állók között. Nem lesz egyszerű áthámoznunk magunkat a mezőnyön, de mindent beleadunk.”