A BMW Motorsport igazgatója, Mario Theissen elmondta, hogy csapata még intenzívebb fejlesztésekbe kezd, hogy javítani tudjon autója teljesítményén, miután egy újabb gyenge versenyt teljesített a hétvégén Silverstone-ban.
A BMW Motorsport igazgatója, Mario Theissen elmondta, hogy csapata még intenzívebb fejlesztésekbe kezd, hogy javítani tudjon autója teljesítményén, miután egy újabb gyenge versenyt teljesített a hétvégén Silverstone-ban.
A német-svájci alakulat szombaton megerősítette, hogy az idei évben már biztosan nem szereli vissza hibrid rendszerét az autóba, inkább az aerodinamikai fejlesztésekre fekteti a főbb hangsúlyt, mert azoktól vár előrelépést.
Minderre szüksége is van, mert egyre gyengébben muzsikál, amit az is bizonyít, hogy Robert Kubica és Nick Heidfeld csak a 13., illetve a 15. helyen végzett a vasárnapi futamon, melyet immáron ötödik alkalommal hagynak el pont nélkül az idei szezonban.
“Nagyon csalódottak vagyunk a hétvége után, és mindent megteszünk azért, hogy mielőbb javítsunk autóink teljesítményén” – magyarázta Theissen. “Mindenképpen felgyorsítjuk fejlesztési programunkat. A versenyünk az időmérőn mutatott gyenge teljesítményünket tükrözte.”
Kubica a stratégiáját okolta, és bánja, hogy a keményebb keverékeken, nehéz autóval kezdte meg a versenyt, ugyanis nem tudott elég hőt generálni az abroncsokban, ami miatt rengeteg időt vesztett az első etapban.
Csapattársa, Heidfeld dolgát pedig egy sérülés nehezítette az első etapban, ugyanis a rajtot követő pillanatokban összeért valakivel, és megsérült az első vezetőszárnya.
“Kockáztattam a rajtnál, és nem hagytam nagy helyet” – mondta a német. “Megsérült az első szárnyam, azonban örültem, hogy nem történt rosszabb. Természetesen ez komolyan kihatott az aerodinamikára, de úgy döntöttünk, várunk az első tervezett kiállásig, hogy ne veszítsünk plusz időt.”