A BMW Motorsport igazgatója, Mario Theissen nem tulajdonít különösebb jelentőséget annak, hogy két héttel első futamgyőzelme után, igen gyengén teljesített csapata a hétvégi Francia Nagydíjon, ahol képtelen volt felvenni a versenyt riválisaival.
A BMW Motorsport igazgatója, Mario Theissen nem tulajdonít különösebb jelentőséget annak, hogy két héttel első futamgyőzelme után, igen gyengén teljesített csapata a hétvégi Francia Nagydíjon, ahol képtelen volt felvenni a versenyt riválisaival.
Azt követően, hogy kettős sikerrel ünnepelte első futamgyőzelmét Kanadában, a német-svájci alakulat gyengén szerepelt a hétvégén Magny-Cours-ban, ahol Kubica az ötödik, míg csapattársa, Heidfeld csak a tizenharmadik pozícióban futott célba.
Mindezek ellenére Theissen higgadt maradt, mert úgy érzi, hogy a Francia Nagydíjon bebizonyosodott, csapatának még keményebben kell dolgoznia, ha harcban szeretne maradni a McLarennel és a Ferrarival.
“Egész hétvégén szenvedtünk” – vallotta be Theissen, csapata hivatalos weboldalán. “Már az első edzések után közölték a versenyzőink, hogy az autó kezelhetősége sokkal rosszabb, mint általában szokott lenni a hétvégék elején.”
“Mindent megpróbáltunk, kísérleteztünk a beállításokkal, feltettük a lágyabb keverékeket, majd lecseréltük azokat, de bármit is tettünk, nem tudtunk komolyabb előrelépést elérni. Limitálva voltak a lehetőségeink.”
“Azonban nem olyan tragikus a helyzet, mint ahogy látszik kanadai szárnyalásunk után. Ez is mutatja, hogy rengeteg munka vár még ránk. Kedden megkezdjük a munkát Silverstone-ban, a következő verseny helyszínén, ahol mindent megteszünk majd annak érdekében, hogy visszatérjünk eredeti formánkhoz.”
Theissen azt is elmondta, hogy bár csak a tizenharmadik helyen végzett, Heidfednek sikerült közelebb kerülnie az időmérő edzésen fellépő problémák megoldásához, így a végeredmény ellenére, igenis elégedettek lehetnek.
“Természetesen csalódottságra ad okot, hogy csak a tizenharmadik helyen végzett, azonban ha a dolgok pozitív oldalát nézzük, akkor elégedettek is lehetünk, hiszen sikerült javítania időmérő teljesítményén. A második etapban mindössze századokkal maradt csak el Kubicától, de sajnos nem jutott be az első tízbe” – magyarázta a német szakember.