A Forma-1-ben egyedüli beszállítóként tevékenykedő Bridgestone bejelentette, hogy milyen abroncsokat szállít a szezon utolsó négy versenyére, melyből az is kiderül, hogy a japán cégóriás felemás stratégiával készül a végjátékra.
A Forma-1-ben egyedüli beszállítóként tevékenykedő Bridgestone bejelentette, hogy milyen abroncsokat szállít a szezon utolsó négy versenyére, melyből az is kiderül, hogy a japán cégóriás felemás stratégiával készül a végjátékra.
A Bridgestone a Szingapúri-, és a szezonzáró Abu Dhabi Nagydíjra két egymás melletti keverékét választja palettájáról, míg Japán-, és a Brazil Nagydíjra másképpen készül, ott ugyanis egy keverék kimarad a két választható abroncs között.
“Örömünkre szolgál, hogy kiadhatjuk végső választásunkat” – mondta A Bridgestone vezetője, Hirohide Hamasima.
“Szingapúr egy utcai pálya, és a tavalyi tapasztalatainkra alapozva úgy érezzük, hogy a lágy és a szuper lágy gumi a legjobb választás erre a ringre.”
“Szuzukára viszont már nagyobb lesz a különbség a két keverék között, egy fokozat kimarad. Érdekes lesz visszatérni erre a remek pályára, hiszen a ring fele új burkolatot kapott, így komoly kihívást tartogathat a gumihasználat szempontjából.”
“Brazíliában is hasonlóan járunk el a gumiválasztással. A szuper lágy és a közepes keverékek kerülnek bevetésre Sao Paulóban, ahol nagy lehet a meleg, és általában kiváló versenyeket láthatunk, bár a tavalyit nehéz lesz felülmúlni.”
“Abu Dhabi egy új célállomás számunkra. Bár egy technikás utcai pálya, azonban keményebb keverékeket viszünk magunkkal, mint a többi utcai ringre. Úgy érezzük, hogy a kemény keverék túlságosan kemény lenne az új pályára, így a lágy és közepes abroncsainkkal érkezünk majd meg a helyszínre.”
Az utolsó hat futam gumiválasztása:
Belgium – lágy, közepes
Olaszország – lágy, közepes
Szingapúr – szuper lágy, lágy
Japán – lágy, kemény
Brazília – szuper lágy, közepes
Abu Dhabi – lágy, közepes