Az idei évtől egyedüli beszállítóként tevékenykedő Bridgestone elégedett volt a Török Nagydíjon látottakkal, és egyelőre fogalma nincs arról, mi okozta Lewis Hamilton jobb első defektjét utolsó kiállása előtt.
Az idei évtől egyedüli beszállítóként tevékenykedő Bridgestone elégedett volt a Török Nagydíjon látottakkal, és egyelőre fogalma nincs arról, mi okozta Lewis Hamilton jobb első defektjét utolsó kiállása előtt.
A japán cégóriás mindkét gumikeverékével meg volt elégedve a hétvégi Török Nagydíjon, ahol a Ferrari fölényes diadalt aratott.
A Bridgestone vezetése éppen ezért értetlenül áll Lewis Hamilton váratlan defektje előtt, ugyanis senki más nem panaszkodott arra, hogy túlságosan elhasználódott volna a gumija.
“A mai verseny a rajtról szólt. A Ferrari versenyzői előnyt kovácsoltak abból, hogy a közepes keverékekkel kezdték meg a versenyt, és onnantól kezdve már sétagalopp volt számukra a futam” – mondta a Bridgestone technikai menedzsere, Kees van de Grint.
“A két keverék közti időkülönbség a verseny során folyamatosan csökkent, és a kopás mértéke mindkét összetételű guminál nagyjából azonos volt. A nyolcas kanyarban fellépő erőhatások miatt észleltünk némi darabosodást a gumikon, amit a jövő évi versenyre készülve nem szabad figyelmen kívül hagynunk.”
“Sajnálatos módon Lewis Hamilton jobb első kereke defektet kapott a második etap végén, aminek okát jelenleg is vizsgáljuk. A probléma okát ugyanis nem sikerült azonnal felderítenünk az első vizsgálatok során. Szerencsére Hamilton vissza tudott térni a boxba, és pontszerző helyen ért célba.”