A Forma-1-ben egyedüli beszállítóként tevékenykedő Bridgestone mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető legjobban látható módon különböztesse meg egymástól gumikeverékeit a jövő évben, így több megoldást is tesztelt az elmúlt hetekben.
A Forma-1-ben egyedüli beszállítóként tevékenykedő Bridgestone mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető legjobban látható módon különböztesse meg egymástól gumikeverékeit a jövő évben, így több megoldást is tesztelt az elmúlt hetekben.
Az idei évben a lágyabb gumikeverékeket a bordák közt helyet kapó fehér festés jelöli, ám mivel a következő idénytől visszatérnek a sima felületű, slick abroncsok, ezt a megoldást el kell felejteni.
A japán cégóriás az augusztus végén megrendezett monzai teszten négy különböző jelzést is kipróbált, melyek mindegyike a gumi oldalfalán kapott helyet, és most fotók segítségével próbálják eldönteni, melyik megoldás a legmegfelelőbb.
“Különböző oldalfalakat teszteltünk Monzában, és most fotókon vizsgáljuk, melyik a legjobb ezek közül” – mondta a Bridgestone fejlesztési igazgatója, Hirohide Hamashima az Autosportnak. “Bízunk benne, hogy a szezon vége előtt döntés születhet, de további tesztre van még szükségünk.”
A japán szakember azonban kizárta annak a lehetőségét, hogy színekkel jelölnék meg az egyes keverékeket, ahogy azt az amerikai Champ Car sorozatban tették a korábbi években.
“A szín elég bonyolult jelen pillanatban. Berendezéseink nem tudnak más színeket, így csak a fehérrel számolhatunk jelen pillanatban” – mondta Hamasihma, aki ismét megerősítette, hogy a jövő évi keverékek nagyobb mértékben térnek majd el egymástól, mint az idei évben.