A Bridgestone megöli a taktikai csatát az F1-ben? - F1VILÁG.HU

A Bridgestone megöli a taktikai csatát az F1-ben?

HIRDETÉS
HIRDETÉS

A Forma-1-ben egyedüli beszállítóként tevékenykedő Bridgestone megjelölte, hogy milyen keverékekkel készül a nyári versenyekre, amiből kiderül, hogy a japán cég változtatott eddigi koncepcióján, ugyanis palettáján egymást követő gumikat választott.

A Forma-1-ben egyedüli beszállítóként tevékenykedő Bridgestone megjelölte, hogy milyen keverékekkel készül a nyári versenyekre, amiből kiderül, hogy a japán cég változtatott eddigi koncepcióján, ugyanis palettáján egymást követő gumikat választott.

A Monacói Nagydíjtól eltekintve, az eddigi összes idei versenyen szándékosan nagy volt a különbség a kétféle keverék között (egy fokozat kimaradt), hogy ezzel is izgalmasabb legyen a küzdelem.

A Bridgestone húzása be is jött, ugyanis a csapatok rendelkezésére bocsájtott gumik igen eltérően viselkedtek, ami feldobta a versenyeket, ám ennek úgy tűnik, vége, mivel a japánok közel azonos gumikat visznek magukkal a nyári futamokra.

“Az idei futamokon begyűjtött adatokra, és a következő versenyek helyszínéül szolgáló pályákról szerzett ismereteinkre alapozva változtattunk a gumikiosztásunk koncepcióján” – mondta Hirohide Hamashima, a Bridgestone fejlesztési igazgatója.

“Az idei autók teljesen különböznek a tavalyiaktól, így rengeteget tanultunk az idei évben, és teljesen másképpen használják a gumikat, mint azelőtt.”

“A magyarországi egy olyan pálya, ami a leglágyabb abroncsaink használatát követeli meg. Ugyanez igaz az utcai pályákra, és már használtuk a leglágyabb keverékeinket az idei évben Monacóban, és ezt fogjuk tenni Valenciában is.”

“Spában a hőmérséklet hűvös lehet, így a kemény keverékek gondot jelenthetnének, és a szuperlágyak talán túlságosan lágyak lennének a pályához, azért amellett döntöttünk, hogy a közepes és a lágy gumikat visszük magunkkal Belgiumba.”

“Monzában a kemény és a lágy keverék között túl nagy lenne a különbség, így a lágy és a közepes gumival készülünk az Olasz Nagydíjra.”

Gumikiosztás:

Magyar Nagydíj     szuperlágy   lágy
Európa Nagydíj     szuperlágy   lágy
Belga Nagydíj      lágy         közepes
Olasz Nagydíj      lágy         közepes

Hirdetés

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!