A Forma-1-ben egyedüli beszállítóként tevékenykedő Bridgestone cégóriás pénteken kiadott közleményében megerősítette, milyen összetételű gumikat visz magával az idei év utolsó négy versenyére.
A Forma-1-ben egyedüli beszállítóként tevékenykedő Bridgestone cégóriás pénteken kiadott közleményében megerősítette, milyen összetételű gumikat visz magával az idei év utolsó négy versenyére.
A japán nagyvállalat bejelentette, hogy a Forma-1 történetének első éjszakai versenyének helyet adó Szingapúrban lágy és szuper lágy keverékű abroncsokat bocsát a csapatok rendelkezésére, míg a Japán Nagydíjra a tavalyi évhez hasonlóan lágy és közepes gumikkal készül.
Kínában szintén ugyanazok a keverékek kerülnek majd bevetésre, mint egy évvel ezelőtt, tehát a csapatok a közepes és kemény gumikat használhatják majd.
Ami pedig a szezonzáró Brazil Nagydíjat illeti, a Bridgestone bejelentette, hogy változtat, és a tavalyi lágy illetve szuper lágy gumik helyett lágy illetve közepes gumikkal készül az interlagosi futamra.
“Tizenegy verseny után megerősítjük, milyen keverékekkel készülünk a szezon utolsó négy futamára” – mondta Hirohide Hamashima, a Bridgestone Motorsport fejlesztési osztályának vezetője.
“A Forma-1 első alkalommal látogat el Szingapúrba, és szuper lágy illetve lágy keverékekkel készülünk az új utcai pályára. Mivel nagy tapadásra van szükség ezen a ringen, ezért esett ezekre az abroncsokra a választás.”
“Japánban és Kínában ugyanazokat a gumikat használjuk, mint a tavalyi évben, míg Brazíliába a korábbinál egy fokozattal keményebb összetételű abroncsokat viszünk.”
“Mivel nagy meleg és forróság várható a szezonzárón, ahogy az a tavalyi évben is volt, az adatokat kielemezve arra a következtetésre jutottunk, hogy a változtatás a csapatok előnyére válhat az utolsó futamon” – tette hozzá a japán szakember.