A Campos istálló elnöke, Jose Ramon Carabante elárulta, hogy csapata még tárgyalásban áll Pedro de la Rosával egy esetleges szerződés reményében, ám hozzátette, minden azon múlik, miként sikerül lefedniük költségvetésüket.
A Campos istálló elnöke, Jose Ramon Carabante elárulta, hogy csapata még tárgyalásban áll Pedro de la Rosával egy esetleges szerződés reményében, ám hozzátette, minden azon múlik, miként sikerül lefedniük költségvetésüket.
Bár Adrian Campos csapatfőnök korábban elmondta, hogy a spanyol szponzorok hiánya miatt nem valószínű, hogy alkalmazni tudják de la Rosát a következő idényben, Carabante elárulta, a spanyol versenyző még mindig a listájukon van.
A szakember viszont azt is hozzátette, minden azon múlik, hogy miként tudják lefedni jövő évi költségvetésüket, mert ha azzal nem lesz probléma, akkor biztos abban, hogy Adrian Campos a spanyol veteránt fogja beültetni Bruno Senna mellé 2010-re.
“Nem szakadtak meg a tárgyalások de la Rosával” – erősítette meg Carabante a spanyol Onda Cero rádiónak. “Egy álom lenne, ha ő lehetne az egyik versenyzőnk a jövő évben.”
“Jelen állás szerint minden esély megvan arra, hogy a még üresen álló versenyzői ülésbe egy spanyol pilóta üljön, és számunkra egy álom megvalósulása lenne, ha ez a versenyző de la Rosa lenne. A tárgyalások soha nem szakadtak meg vele.”
“Ha az szükséges lenne, akkor Pedro ingyen a miénk lehetne, anélkül, hogy bármit is hozna magával. Amennyiben a költségvetésünket lefedjük, garantálhatom, hogy Adrian Campos első választása ő lesz. Jelenleg Pedro az egyetlen spanyol, akivel számolunk.”
A Campos listájának élén azonban továbbra is a venezuelai Pastor Maldonado és az orosz Vitaly Petrov szerepel, akik mögött olyan cégek állnak, melyekkel nem lennének gondjai a csapatnak a következő években, árulta el Carabante.
A spanyol színekben versenyző csapat idei autóját az olasz Dallara tervezi és gyártja, de az elnök elmondta, hogy a jövőben egy saját autóval kívánnak versenyezni, sőt egy év után Ferrarira cserélnék Cosworth motorjaikat.
“Célunk az, hogy 2011-ben már egy saját tervezésű és fejlesztésű autóval állhassunk rajthoz. Előrehaladott tárgyalásban állunk a Ferrarival, és készen állunk egy év után lecserélni Cosworth motorjainkat az olaszok egységeire” – tette hozzá Carabante.