A Ferrari vezetése nemtetszését fejezte ki a Bridgestone gumiválasztásával kapcsolatban, mert úgy gondolja, hogy a japán cégóriás túlságosan konzervatív volt, és választhatott volna lágyabb keverékű abroncsokat az utolsó futamokra.
A Ferrari vezetése nemtetszését fejezte ki a Bridgestone gumiválasztásával kapcsolatban, mert úgy gondolja, hogy a japán cégóriás túlságosan konzervatív volt, és választhatott volna lágyabb keverékű abroncsokat az utolsó futamokra.
A Forma-1-ben egyedüli beszállítóként tevékenykedő Bridgestone cégóriás pénteken jelentette be, hogy a négyfajta gumikeverékből melyik kettőt bocsátja a csapatok rendelkezésére a szezon utolsó négy versenyén.
A japán nagyvállalat a sport történetének első éjszakai versenyére, a Szingapúri Nagydíjra a leglágyabb keverékekkel készül, míg a többi három megmérettetésre (Kína, Japán, és Brazília) a legkeményebb összetételű abroncsokat szánja.
A Ferrari technikai vezetője, Aldo Costa azonban úgy gondolja, hogy a Bridgestone túlságosan konzervatív volt a gumiválasztással, és autójuk karakterisztikája miatt nem biztos, hogy ezek a legmegfelelőbb termékek számukra az utolsó négy versenyre.
“Úgy tűnik, hogy néhány pályán túlságosan kemény gumikat kell majd használnunk, ami mindenképpen kihatással lesz a teljesítményünkre, illetve más módon kell készülnünk az adott megmérettetésekre” – mondta Costa az Auto Motor und Sportnak adott nyilatkozatában.
Eközben a Renault főmérnöke, Pat Symonds is nemtetszését nyilvánította ki a gumiválasztással kapcsolatban, és a következőkkel folytatta: “Véleményem szerint már Hockenheimben is túlságosan kemények voltak a keverékek. Továbbá úgy gondolom, hogy Monzában és Spában is lehetne egy fokkal lágyabb gumikat használni.”