A mezőnyben utolsóként, a Force India is lerántotta a leplet vadonatúj versenygépéről, amely első ránézésre csak felső légbeömlőjében tér el elődjétől, ám a fontosabb újítások minden bizonnyal még rejtve maradtak.
A mezőnyben utolsóként, a Force India is lerántotta a leplet vadonatúj versenygépéről, amely első ránézésre csak felső légbeömlőjében tér el elődjétől, ám a fontosabb újítások minden bizonnyal még rejtve maradtak.
Az indiai alakulat úgy döntött, hogy tavalyi autójával kezdi meg a téli teszteket, hogy még több ideje maradjon az új modell fejlesztésére, amit a csütörtökön megkezdődő négynapos teszten már pályára is visz Jerezben.
Az új autót az interneten mutatta be a csapat, jóllehet az online sajtótájékoztató a cikk megírásának pillanatában sem kezdődött még el, ugyanis összeomlott a Force India számítógépes rendszere.
A VJM04-es kódszámmal ellátott modell színösszeállításában egy kissé eltér elődjétől, hiszen több zöld szín kapott rajta helyet.
Ahogy azt már említettük, a legszembetűnőbb változás a pilóta feje felett lévő légbeömlő, ami hasonló, mint amit a Mercedes használt a tavalyi évben, és amivel a Team Lotus is megkezdi az idei bajnokságot.
A Force India a múlt héten megerősítette, hogy további egy évvel meghosszabbította technikai partneri együttműködését a McLarennel és a Mercedesszel, így 2012 végéig a wokingiak váltóját és hidraulikus rendszerét, illetve a németek erőforrásait használja majd.
A csapat a Paul di Resta – Adrian Sutil versenyzőpárossal kezdi meg az idei évet, míg a tartalékpilóta Nico Hülkenberg lesz.