Egy héttel a szezonnyitó Bahreini Nagydíj előtt, a mezőny utolsó csapata, a Hispania Racing F1 Team is lerántotta a leplet vadonatúj versenygépéről, melyet Bruno Senna és Karun Chandhok fog kormányozni a 2010-es szezonban.
Egy héttel a szezonnyitó Bahreini Nagydíj előtt, a mezőny utolsó csapata, a Hispania Racing F1 Team is lerántotta a leplet vadonatúj versenygépéről, melyet Bruno Senna és Karun Chandhok fog kormányozni a 2010-es szezonban.
Többhónapos huzavona után úgy tűnik, a Camposból Hispania Racing F1 Teammé alakult gárda rajthoz fog tudni állni a jövő hétvégi szezonnyitón Bahreinben, miután a csapat bemutatta a Dallara által tervezett és épített, Cosworth motorral szerelt autóját a spanyolországi Murciában.
Az autó első ránézésre elég egyszerűnek tűnik. Az alacsony orrkúp, és a kör alakú felső légbeömlő emlékeztet a Dallara IRL autójára, azonban az elejét szinte össze lehet téveszteni a Virgin Racing VR-01-es modelljével, már ami a formavilágot illeti.
Az autó megkapta a Red Bull-féle “V” orrkúpot, amit szinte az összes csapat használ az idei évben. Az első tengelyen lévő hűtőnyílások szokatlanul nagyok, amin nagy valószínűséggel még csiszolni fog a csapat.
A visszapillantók az oldalsó légterelőhöz lettek rögzítve, mint a Ferrarinál, míg a kipufogó kivezetés terén nem követték az olaszok példáját, azok ugyanis igen hátra került, egészen a hátsó felfüggesztés elé.
Egyelőre a motorborítás is szimpla, nem ér végig a hátsó szárnyig, de még ez is változhat a szezonnyitóra, bár a teszttilalom miatt a csapatnak csak a Bahreini Nagydíjon pénteki első edzésén lesz először alkalma pályára vinni új autóját.