Mark Webber elárulta, hogy csapata egyelőre még nem oldotta meg a hibrid rendszert érintő problémáit, így egy igen intenzív időszak előtt áll, ugyanis hibátlanná kell tennie az eszközt az európai szezon nyitóállomásának helyet adó Török Nagydíjra.
Mark Webber elárulta, hogy csapata egyelőre még nem oldotta meg a hibrid rendszert érintő problémáit, így egy igen intenzív időszak előtt áll, ugyanis hibátlanná kell tennie az eszközt az európai szezon nyitóállomásának helyet adó Török Nagydíjra.
A világbajnoki címvédő eddig minden versenyen szenvedett a kinetikus energiatároló-rendszer (KERS) miatt, jóllehet minden más területen lepipálja ellenfeleiket, legalábbis az eddig látottak alapján.
Webber ugyan tudja, hogy csapata mindent elkövet annak érdekében, hogy megoldást találjon a problémákra, tisztában van azzal, hogy még messze járnak ettől.
„Most egy háromhetes szünetünk van a következő, török futamig, ami lehetőséget ad azoknak a szakembereknek, akik a szezonnyitó óta munkában vannak, hogy egy kis időt eltöltsenek a családjukkal, továbbá nekünk is lehetőségünk lesz arra, hogy még jobbá tegyük az RB7-es modellt” – írta az ausztrál pilóta a Herald Sun-ban vezetett rovatában.
„A lista élén pedig a KERS áll, ami továbbra is problémákat okozott számunkra Kínában. Ez egy kulcskomponens az idei évben a Forma-1-ben, és a Red Bull egyelőre még nem áll a helyzet magaslatán ezen a téren.”
„2009-ben nem használtuk a hibrid rendszert, és most még a felzárkózás fázisában vagyunk a McLarenhez, és a Ferrarihoz képest, akik viszont élesben is használták az eszközt.”
„Az a 80 lóerős többlet, amit a rendszer körönként 6.6 másodpercig biztosít, három-öt tizedet jelent körönként, függően a pályától, és nekem a 24. körtől az eszköz nélkül kellett futnom vasárnap.”
„Ha sikerül megbízhatóvá tennünk a rendszert Isztambulra, akkor magabiztosan várhatjuk a futamot. Az RB7 egy kiváló versenygép, és a McLarent vissza szeretnénk küldeni a pozíciójába, Lewis Hamilton kínai győzelmét követően.”