A Louis Vuitton lesz az F1-es Ausztrál Nagydíj névadó szponzora - F1VILÁG.HU

A Louis Vuitton lesz az F1-es Ausztrál Nagydíj névadó szponzora

HIRDETÉS
A luxusipar egyik legismertebb márkája, a Louis Vuitton tízéves globális partnerségre lépett a Forma-1-gyel, amelynek részeként 2025-től az ikonikus francia divatház hivatalos partnerként csatlakozik a száguldó cirkuszhoz.
Louis Vuitton
Fotó: Formula 1
HIRDETÉS

A partnerség első jelentős mérföldköve, hogy a Louis Vuitton lesz a 2025-ös szezon évadnyitó versenye, az Ausztrál Nagydíj hivatalos névadója, ezáltal először jelenik meg ilyen prominens módon egy sporteseményen.

A francia divatház kiemelt szerepet kap a Forma-1-es hétvégék látványvilágában és ceremóniáiban is. Ennek részeként a Louis Vuitton márkajelzései a versenypályák mellett is láthatóak lesznek, a márka szorosan együttműködik az F1-gyel az események prémium szintre emelésében.

A szezon során a jól ismert Louis Vuitton-dobozokban helyezik el a három dobogós pilóta trófeáját, amelyeket minden verseny egyedi, helyi színvilágú dizájnnal látnak el, megőrizve az ikonikus Monogram mintát. A Louis Vuitton már korábban is kapcsolódott a Forma-1 világához, hiszen 2021 és 2024 között a Monacói Nagydíj hivatalos trófeaszállítója volt. Most azonban globális szinten emelik együttműködésüket egy új szintre.

A partnerség a LVMH és az F1 globális együttműködésének része, amely a luxus, a divat, a kultúra, a szórakoztatás és a sport egyesülését szimbolizálja.

„Örömmel üdvözöljük a Louis Vuittont a 2025-ös szezon első versenyének névadó partnereként” — mondta a Forma-1 elnök-vezérigazgatója, Stefano Domenicali. „Ez a partnerség két globális ikon között jött létre, amelyeket elsősorban az innováció, a kiválóság és a kreativitás iránti szenvedélyük köt össze, így egy időtálló történet születik. A Louis Vuitton belépése nemcsak fokozza a sportunk élményét, hanem ünnepli a luxus, a kézművesség és az autóversenyzés legmagasabb szintjének találkozását. 2025 epikus év lesz a Forma-1 számára, és büszke vagyok rá, hogy ezt a Louis Vuittonnal kezdhetjük el.”


HIRDETÉS

Pietro Beccari, a Louis Vuitton elnök-vezérigazgatója szintén örömmel nyilatkozott az együttműködés kapcsán.

„Rendkívül büszke vagyok erre a partnerségre a Louis Vuitton és a Forma-1 között, hiszen közös célunk mindig az innováció, a mestermunka és a precizitás. Két világunk szinergiája visszatükröződik a műhelyeink és a versenygarázsaink, a mesterek és a mérnökök munkájában, miközben a világ legjobb versenyzőinek kiemelkedő teljesítményét ünnepeljük, akik minden futamon a kiválóság felé vezető útra lépnek.”

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Következő cikk