A McLaren készen áll arra, hogy már a soron következő Magyar Nagydíjon bevesse radikálisan új kinézetű, leginkább a BMW Sauber által már az év eleje óta használt orr-szárnyra emlékeztető aerodinamikai elemét, melyet csütörtökön kipróbált Jerezben.
A McLaren készen áll arra, hogy már a soron következő Magyar Nagydíjon bevesse radikálisan új kinézetű, leginkább a BMW Sauber által már az év eleje óta használt orr-szárnyra emlékeztető aerodinamikai elemét, melyet csütörtökön kipróbált Jerezben.
A wokingi alakulat egy komolyabb javítócsomagon dolgozik, hogy megtartsa jelenlegi előnyét a Ferrarival szemben a szezon hátralévő részében.
Azt követően, hogy a két héttel ezelőtti hockenheimi teszten a mai trendnek megfelelően feltette autójára a hosszított motorborítást, a brit gárda csütörtökön sokkolta a jelenlévőket, mikor egy igen ormótlan kinézetű légterelő elemmel az orrkúpján küldte pályára versenyautóját az e heti tesztek harmadik napján Jerezben.
Az új légterelő a BMW Sauber és a Honda Racing által már jó ideje használt orr-szárny továbbgondolása.
A McLaren F1 ügyvezetője, Martin Whitmarsh megerősítette, csapata komolyan fontolgatja, hogy hamarosan élesben is beveti az új elemet, és azt sem tartja kizártnak, hogy erre már a jövő hétvégén megrendezésre kerülő Magyar Nagydíjon sor kerülhet.
“Számos új aerodinamikai elemet kipróbáltunk az elmúlt tesztek során. Hockenheimben feltettük autónkra a hosszított motorborítást, és most egy új légterelőt vittünk pályára a héten Jerezben” – mondta a szakember az Autosportnak.
“Jelenleg egy komoly fejlesztési programon dolgozunk még a tradicionális nyári szünet előtt, ám azt egyelőre még nem tudom megerősíteni, hogy feltesszük-e az új elemeket a Magyar Nagydíjon. Mindkét légterelő egyfajta opció a budapesti futamra, és a szezon hátralévő részére.”