A nyolcvanas évek második felétől a Forma-1-ben tevékenykedő Steve Clark lesz a Honda Racing F1 Team teszt-, és versenymérnöke a jövőben, miután Jacky Eeckelaert más feladatot kap a csapattól.
A nyolcvanas évek második felétől a Forma-1-ben tevékenykedő Steve Clark lesz a Honda Racing F1 Team teszt-, és versenymérnöke a jövőben, miután Jacky Eeckelaert más feladatot kap a csapattól.
Clark az elmúlt években a McLaren tesztfeladataiért volt felelős, ám úgy döntött, hogy vált, és a Hondához igazol, ahol a tervek szerint novemberben kezdi meg a munkát.
Clark a nyolcvanas évek végén a Lotus színeiben kezdte meg Forma-1-es pályafutását, ahol Frank Dernie-vel együtt dolgozott, akit 1991-ben követett a Ligier istállóhoz, ahol Erik Comas, majd később Olivier Panis versenymérnökeként tevékenykedett.
1996-ban az Arrows istállóhoz igazolt, ahol részt vett a kutatásban és a fejlesztésben. 1998-ban úgy határozott, elhagyja a Forma-1-et, és Amerikába veszi az útját, ahol Alex Zanardi versenymérnökeként dolgozott a Target Chip Ganassi Racingnél.
Clark egy év múlva visszatért Európába, és Johnny Herbert munkáját segített a Sauber istállónál az F1-ben, majd 2000-ben és 2001-ben ismét az USA-ban próbálkozott a PacWest Racingnél, mielőtt még átigazolt volna a McLarenhez.
Clark egyébként jól ismeri a Honda új fő aerodinamikusát, Loic Bigoist, akivel együtt dolgozott a Ligiernél.